LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oxxio blokkade
Oxxio blokkade
Wie kan mij helpen, mijn schoonouders zijn er ingestonken en hebben nu stroom van oxxio en van nog een bedrijf. Ik heb het aangetekend geprobeerd maar geen reactie. Nu zeggen ze dat je via de bank een blokkade kunt aanvragen, krijgen zij daar geen problemen mee, wie kan mij helpen, ik weet het even niet meer, groetjes britt
Re: Oxxio blokkade
gewoon een brief sturen waarin je meldt dat je er mee stopt en direct de automatische incasso stopzetten je hoeft niets aan te tekenen
wel direct een andere leverancier opdracht geven om het over te nemen
ik heb 1 incasso van oxxio gehad en toen was het over ik heb nl. een andere leverancier dus dan is het moelijk voor hun om je af te sluiten
je bent nl. geen klant meer
succes sijbrand
wel direct een andere leverancier opdracht geven om het over te nemen
ik heb 1 incasso van oxxio gehad en toen was het over ik heb nl. een andere leverancier dus dan is het moelijk voor hun om je af te sluiten
je bent nl. geen klant meer
succes sijbrand
-
Wij zijn inmiddels al bijna negen maanden verhuisd naar Noorwegen en vervloek de dag dat ik vlak voor ons vertrek naar oxxio ben overgegaan. Het even schrijven van een briefje en dan ook nog onaangetekend helpt echt niet. Oxxio heeft al over de 500 euro van onze rekening gehaald. Toen we het na maanden door kregen dat het echt niet zo door kon gaan, hebben we het laten blokkeren bij de bank. Met als gevolg dat de nieuwe bewoners van ons huis twee keer een aanmaning van een incasso bureau hebben gekregen. Mijn schoonvader heeft nu een aangetekende brief naar de Directeur van oxxio gestuurd. Hopelijk komt deze wel aan, al geloof ik het niet meer. Als dit niet lukt denken wij er over om contact op de nemen met Radar. Hopelijk helpt dat wel en krijgen we een keer ons geld terug en houd het gedonder met incasso bureaus op. Wij zin inmiddels des duivels.
ik kan niet namens iedereen spreken bij mij was het na een briefje en een intrekking van de incasso over. maar hoe kunnen ze nou bij de nieuwe bewoners u kosten verhalen ,volgens mij heeft elke deurwaarder inzicht in de basisgegevens dus verhalen ze dat nooit op de nieuwe bewoner. let op !!! een incassoburo heeft dat niet .