LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OXXIO maakt misbruik van je rekening.

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
M van Eekeren
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 nov 2010 15:50

OXXIO maakt misbruik van je rekening.

Ongelezen bericht door M van Eekeren »

Op 05-10-2010 krijg ik een afrekening van het stroom, ik zou een bedrag van 75,71 euro terug krijgen, dit zou binnen twee weken worden gestort op mijn bankrekening, het is nu 17-11-2010 en ik heb nog niks ontvangen, daarom ben ik maar eens aan de telefoon gaan hangen en weer een strijd aan gegaan met die zielige mensen die voor OXXIO werken.
De eerste wist mij te vertellen dat ik niet goed bij mijn hoofd was en dat ik alles maar op moest schrijven naar de klachten afdeling van OXXIO. De tweede wist mij te vertellen dat ik een achterstand had en dat ik maar bewijzen moest op sturen naar OXXIO zo dat OXXIO het kon na kijken, terwijl ik alle bewijzen voor me had liggen en begon op te noemen.
de derde vertelde mij dat ik het bedrag van 75,71Euro niet zou krijgen want het werd verrekend met de maand November, en toen knapte er bij mij iets.
Ik vertelde deze man dat ik die brief op 05-10-2010 had gekregen en dat de maand November pas een maand later was, dus dat ze het geld gewoon over hadden moeten maken, nee zo werkt OXXIO niet werd mij verteld, ze trekken gewoon dat geld wat ik tegoed had af van de volgende maand. Ik ben nu weg bij OXXIO, en ik wil dat er een onderzoek komt, en ik zal er alles aan doen dat dat onderzoek er ook komt.
Ik roep iedereen op om bij OXXIO weg te gaan, het is een ....... Bedrijf.

deoxxiomedewerker
Berichten: 343
Lid geworden op: 06 okt 2008 10:01
Contacteer:

Re: OXXIO maakt misbruik van je rekening.

Ongelezen bericht door deoxxiomedewerker »

Beste M van Eekeren,

Uit uw forumbericht van 17 november jl. blijkt dat u niet tevreden bent over de service van Oxxio. Graag zou ik de situatie voor u willen uitzoeken. Ik verzoek u daarom vriendelijk mij uw nickname en uw klant- en telefoonnummer door te geven via [email protected], zodat ik snel contact met u kan opnemen.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Fabienne
De Oxxiomedewerker

vorobeva
Berichten: 42
Lid geworden op: 15 sep 2010 21:33

Re: OXXIO maakt misbruik van je rekening.

Ongelezen bericht door vorobeva »

Je mag nog blij zijn dat het met de volgende maand is verrekend. Bij mij werd één keer 9 maanden later het te ontvangen bedrag verrekend met een openstaand bedrag. Uiteindelijk heeft het drie jaar geduurd voordat ik hiervan een overzicht kreeg.
Ik kan nog veel meer voorbeelden geven waarvan Oxxio misbruik maakt.

En je mag nogmaals blij zijn dat je bij Oxxio weg bent.

Gesloten