eindelijk reactie van oxxio
ik had van oxxio een jaarafrekening gekregen die niet klopte. Er was maar liefst 10000 kwh meer gerekend. Wat bleek oxxio had de 1 van enkele meter vastgeplakt aan de eindstand, waardoor de stand ineens 10000 hoger uitviel. Heb zelf eneco netbeheer gebeld en die hebben de stand opnieuw doorgegeven. Kreeg zelfs te horen dat het een kwestie van gezond verstand was. Ook heb ik een klacht ingediend bij de toezichthouder en ik heb het aangemeld bij de geschillencommissie.
De maandelijkse termijnen waren ineens van 23 euro naar 90 euro gebracht en na telefoontje konden die wel weer terug naar 23 euro.
Maar ik heb wel zelf moeten aan tonen met de jaarnoto's van het netbeheer dat oxxio dus het fout had. Had ik de jaarnota's niet meer dan namen ze het niet in behandeling. Terwijl oxxio de fout had gemaakt. Heb dus 2 x een aangetekende brief met leesbevestiging gestuurd , de eerste dat ik bezwaar maak , de tweede dat ik vergoedingen eiste voor hun fout. Ik heb nu een juiste afrekening gekregen, kreeg dus geld terug en ook 50 euro schadevergoeding.
De eerste jaarnota heb ik nooit betaald. Hoop dat mijn verhaal een ander kan helpen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |