LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] OXXIO wanbeleid
-
OXXIO wanbeleid
Het enige wat Oxxio voor u als klant heeft zijn standaard antwoorden met loze beloftes. Als je zoals ik nu al vanaf 2004 op je 232 euro aan teveel betaalde voorschotten wacht, mag je toch wel spreken van besodemieterij door dit clubje graaiers. Als wij hen zouden laten wachten op hun geld, hadden ze allang een incassoburo ingeschakeld. Misselijk van die directeur, hij is de manager van die boevenclub. Als je hem persoonlijk een nette brief schrijf, neemt ie nog niet de moeite om terug te schrijven. Misschien alleen als ik er een retour postzegel van 0,39 cent bij insluit. Nee het stomste wat mij ooit is overkomen is in Oxxio trappen. Ik ben gelukkig alweer 6 maanden van ze af en ga het nu proberen via de de DTE. Of het veel uithaalt zal aan Brinkhorst liggen. Als hij daar later commisaris wil worden geef ik mezelf weinig kans. Nogmaals trap nooit in Oxxio, een gewaarschuwd mens telt voor twee. Heeft u ook zulke rot ervaringen met Oxxio reageer dan. Dank voor uw aandacht EX OXXIO klantnummer 20005104
Re: OXXIO wanbeleid
In principe meot je ze opbellen en vragen om je centen, ze betalen het je neit uit als je er niet zelf omvraagt. Helaas moet je ze eerst de opdracht geven om je eigen geld terug te storten (en dan maar hopen dat het lukt), vaak moet je nog een aantal keer bellen om te vragen of het al onderweg is, maar je hebt recht op je eigen geld.