LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] oxxio wat moet ik er mee?

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
freestyler27

oxxio wat moet ik er mee?

Ongelezen bericht door freestyler27 »

hallo allemaal ik ben freestyler en ben hier nieuw heb al veel dingen gelezen over oxxio en wil mijn ervaring met oxxio ook met jullie delen:
wij zijn 18 oktober 2008 overgestapt van oxxio naar vastelastenbond en de reden daarvoor is omdat er een rekening niet betaald was werder we gesommeerd om over te stappen en dat hebben we dus gedaan we zijn nu 16 september 2009 en nog steeds zitten we te klooien met oxxio het volgende is er gebeurd in dec 2008 kregen wij een nota in de bus van oxxio (terwijl we al klant zijn bij een ander) ik heb er toen heen gebeld en gevraagd hoe dat kon toen hebben ze mij verteld dat het een foutje was en dat ze het gelijk zouden verhelpen ik denk nou ja goed iedereen maakt fouten dus ga er vanuit dat het goed zou komen tot april 2009 niks meer gehoord toen een brief ontvangen van intrum justitia met acceptgiro van 2100 euro inzake oxxio ben er toen ook weer achter aan gegaan en kreeg weer te horen dat het om een foutje ging ze zouden het oplossen sinds dien elke maand brieven gekregen van oxxio en i j weer heen gebeld weer te horen dat het om een fout ging heb toen gevraagd om een schriftelijke bevestiging ervan en dat zouden ze sturen binnen 10 dagen nu bellen we om de tien dagen, voor die bevestiging toen kregen we te horen dat het allemaal opgelost was en dat we zelfs 1762 euro terug zouden krijgen.
dat zou overgemaakt zijn op 4 aug nooit wat ontvangen natuurlijk heb vandaag weer gebeld en kreeg ik te horen dat het was verrekend met openstaande rekeningen van 2009 maar dat klopt ook niet want ik was immer al vanaf 18 okt 2008 geen klant meer bij hun ik geef ze nog tien dagen om het in orde te maken en ga dan gerechtelijke procedures opstarten om via de rechter alles in orde te krijgen plus een vergoeding voor alle gemaakte kosten.
misschien is het een idee om meerdere mensen bij elkaar te scharrelen en via de media ons gelijk te halen dit is in het kort mijn ervaring met oxxio

mv gr freestyler27
en wil iedereen sterkte wensen met oxxio

tot slot wil ik nog wel iets positiefs melden over oxxio alleen kan ik niks bedenken helaas oxxio

AGGB

Re: oxxio wat moet ik er mee?

Ongelezen bericht door AGGB »

Je hoeft geen meerdere mensen bij elkaar te scharrelen om via de media je gelijk te halen.Dat gelijk krijg je, als je het hebt, door op dit forum te posten, zie een compilatie van mijn ervaringen bij Oxxio ellende (en elders) http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 51&t=70650

De oxxiomedewerker zal zich hier binnenkort wel weer melden en als je in je gelijk staat is de zaak dan snel opgelost.
Ook ik ben onlangs na een bijna 5 jaar, geheel buiten mijn schuld, durende hel bij oxxio, overgestapt naar de Vastelastenbond tot op heden tot mijn volle tevredenheid.

Een ding snap ik niet:hoe kan men gesommeerd worden over te stappen als er een rekening niet betaald is/niet betaald zou zijn.

deoxxiomedewerker
Contacteer:

Re: oxxio wat moet ik er mee?

Ongelezen bericht door deoxxiomedewerker »

Beste freestyler27,

Uw forumbericht van 16 september jl. maakt duidelijk dat u het niet eens bent met aan u gerichte facturen voor de levering van energie. Graag zou ik de situatie voor u willen uitzoeken. Ik verzoek u daarom vriendelijk mij uw nickname en uw klant- en telefoonnummer door te geven via [email protected], zodat ik snel contact met u kan opnemen.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Medewerker van Oxxio

Gesloten