LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Praatjes vullen geen gaatjes.
Praatjes vullen geen gaatjes.
Heden ben ik gebeld geworden door een medewerkster van de NEM, en zij ratelde heel snel iets af waar ik nauwelijks uit kwam. Ik zou 1000 euro terug krijgen omdat ik een goeie klant was van Essent. Tevens zou ik 35% minder gaan betalen voor de energie koste per maand, omdat de NEM alles direct deed inkopen via de leverancier kon men dus 35% goedkoper leveren. Ik zei dat ze het geld maar moesten stortten op mijn rekenning, maar dat ging niet automatisch. Het klonk uiteraard zeer interessant, maar toen begon het.... Ze zei ik ga nu de band starten, waarop ik vroeg waarom dat dit was. Zij antwoorde dat de NEM door de overheid dit zou controleren, maar ik kreeg er een zeer naar gevoel bij. Is dat zo ledenwerving? Als ik zo de klachten lees over de NEM ben ik blij dat ik er niet ben ingetuind. Lang leve Essent.
Re: Praatjes vullen geen gaatjes.
ja, dat was zeker een ledenwerving, m.b.v. leugens uiteraard. 1000 euro goedkoper? Dacht het even niet. Bandopname ook niet zomaar inspreken.
Goed dat je er niet bent ingetrapt!
Groetjes,
Ang3l
Goed dat je er niet bent ingetrapt!
Groetjes,
Ang3l