LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prijsaanpassingen GasTerra

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Vincenti

Prijsaanpassingen GasTerra

Ongelezen bericht door Vincenti »

GasTerra stelt halfjaarlijks de gasprijzen bij; deze bijstellingen bepalen de hoogte van de prijs die de energieleverancier doorberekent aan de klant als er gekozen is voor een variabele gasprijs. De variabele gasprijs wordt elk jaar op 1 juli en 1 januari door de energieleverancier aangepast aan de hand van deze bijstelling van GasTerra. Best wel een belangrijk kengetal dus.

Toch kan ik nergens een overzicht vinden van de prijszettingen van Gasterra van, laten we zeggen de afgelopen 2 jaar (m.n. 1 juli 2008) Dat maakt het best wel lastig (ik bedoel onmogelijk) om te controleren of het variabele tarief dat de energieleverancier in rekening brengt, overeenkomt met de prijsaanpassingen die GasTerra heeft doorgevoerd.

Mijn vraag: kan ik de prijsaanpassingen van de afgelopen jaren van GasTerra ergens terugvinden (en zo ja, waar?)

Alvast dank voor reacties.

bwieren

Re: Prijsaanpassingen GasTerra

Ongelezen bericht door bwieren »

Begrijp ik nu goed dat je de inkoopprijzen voor gas zoekt? Of heb je het over de regiotoeslag? Voor beide bepaalt de leverancier uiteindelijk wat de verkoopprijs is. Ik wens je veel succes bij je zoektocht.

Gesloten