LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Primagaz Nederland Zutphen klachten?

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Kader N
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2012 16:09

Primagaz Nederland Zutphen klachten?

Ongelezen bericht door Kader N »

Graag komen wij in contact met mensen die ook klachten hebben over het bedrijf Primagaz Nederland te Zutphen. Wij zijn met een groep mensen die allemaal afhankelijk zijn van een grote propaangas tank omdat hier geen gasleiding loopt. Primagaz rekent enorme bedragen per eenheid (+/-3 euro!!!) en jaarlijks 50 euro vastrecht. Ook reageert men nauwelijks op klachten. Mensen die niet meer af willen nemen worden met zeer hoge afsluitkosten 200 euro opgezadeld. Mensen die niets gebruiken, moeten toch vastrecht betalen en per maand termijnen blijven betalen en per 3 mnd een zelfde meterstand doorgeven.

De flashy website vh bedrijf suggereert dat men vooral met de klant meedenkt en zeer klantvriendelijk is. Echter men blijft zich houden aan starre eigen regels en weigert te luisteren naar eigen klanten. Het enige wat moet is: betalen betalen betalen! Wij hebben het idee dat vooral het bedrijf aan zichzelf denkt...

Wij willen gezamenlijk de klachten bundelen en hen dwingen aandacht te schenken aan onze bezwaren.

Heeft u klachten meldt het!

kiwiko
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jul 2012 20:47

Re: Primagaz Nederland Zutphen klachten?

Ongelezen bericht door kiwiko »

Ik heb ook klachten over Primagaz.

Helaas ben ik juridisch behoorlijk onderlegd en hebben ze aan mij een zware dobber. Maar dat dingen niet helemaal netjes gaan, dat staat vast.

Gesloten