LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] punthoofd van oxxio

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
zorgboerin

punthoofd van oxxio

Ongelezen bericht door zorgboerin »

t gaat weer fijn bij oxxio..

We moeten zelf achter zo'n 600 euro aan dat teveel in rekening is gebracht..
Op t 3jarig contract staat een lagere prijs voor de stroom dan in rekeing is gebracht, ook de 2500 kwh die we gratis kregen omdat we voor t eerst klant zijn bij oxxio is niet verrekend..
Inmiddels is er 3 keer gebeld, zou t , zo men zei in januari "binnen een week opgelost zijn" hebben we nu weer 3 weken later voor de derde keer gebeld..

je word er zo langzaam aan echt schijtziek van..

deoxxiomedewerker
Contacteer:

Re: punthoofd van oxxio

Ongelezen bericht door deoxxiomedewerker »

Beste zorgboerin,

Uw forumbericht van 10 februari jl. maakt duidelijk dat u problemen heeft met Oxxio. Graag zou ik de situatie voor u willen uitzoeken. Ik verzoek u daarom vriendelijk mij uw nickname en uw klant- en telefoonnummer door te geven via [email protected], zodat ik snel contact met u kan opnemen.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Fabiënne
‘De Oxxiomedewerker’

elmo43

Ongelezen bericht door elmo43 »

Sorry hoor moet hier zo verschrikkelijk om lachen :lol: :lol: als iemand zich meld met problemen op dit forum, qua energie.
Zie je de ene na de andere van de energie maatschappij hier verschijnen om het probleem op te lossen.
Ik snap ze wel er word nu vanuit de kamer vragen gesteld over de energiemaatschappijen en hoe zij te werk gaan met hun klanten etc etc.
Ja en dan kunnen ze daelijk zeggen tegen de kamer maar we zijn serieus bezig met de problemen op te lossen kijk maar op de forums. :D

nicoletkoppert

Ongelezen bericht door nicoletkoppert »

Hi word gek, Ze beloven je alles in oorde temaken maar heb ze nu weer aan de telefoon. Ben klaar met het gesprek. Het is zo begonnen. Ben naar een andere leverancier overgestapt en toen bleef er maar door oxxio incasseren duzz toen kwam ik tot de onderdekking dat ik nog voor mijn oude huis werd betaald en nu duzz weer en daar woon ik al niet meer sinds 31-12-2006 en ben daar nu al mnd mee bezig :evil: :twisted: Dit was het even in het kort
m.v.gr Nicolet

deoxxiomedewerker
Contacteer:

Ongelezen bericht door deoxxiomedewerker »

@ nicolettekoppert: U mag ook uw gegevens door mailen naar [email protected].
Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Fabiënne
‘De Oxxiomedewerker’

Gesloten