LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rekening twee jaar later..

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
jsp

Re: Rekening twee jaar later..

Ongelezen bericht door jsp »

Chanmaster wil graag advocaatje spelen maar haalt qua taalvaardigheid niet eens de CITO-toets. Lachwekkend.

Jake

Ongelezen bericht door Jake »

gaat dit nog steeds over mijn vraag....of over jullie zelf...

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

Jake,

Ik heb op 25 Feb 2006 15:08 gedeeltelijk een antwoord gegeven en ook een vraag gesteld. Uw vraag is niet echt duidelijk, bent u geschrokken van deze nota, Moest u dit bedrag bijbetalen?

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag jake,

Zo gaat het bij RADAR vrijwel altijd. Het gaat dan niet meer om het antwoord op de vraag maar om egotrippers die elk draadje in een eindeloos afzeiken van elkaar weten te verstieren. Ik doe daar niet aan mee en heb je naar eer en geweten een goed en fatsoenlijk antwoord gegeven.

Groeten, Paula.

jsp

Ongelezen bericht door jsp »

@ Jake,

Eén van jouw vragen ging over de hoogte van de rekening, gezien de korte periode. Ik vroeg je op 25 feb om 22:35 of OXXIO de heffingskorting wel had afgetrokken. Ik ben benieuwd of ze dat wel of niet gedaan hebben. Zomaar.

Kun jij mij uitleggen wat Chanmaster bedoelt met zijn bijdrage van 10.57 van vanochtend? Zelf kan hij het (ook) niet, anders had hij vast wel gereageerd op de plaagstootjes van vandaag. Dat is schering en inslag hier. Daarom wordt hij daarop van tijd tot tijd aangesproken door andere mensen op het forum (totdat de redactie ingrijpt.) Maar als je veel waarde hecht aan zijn bijdragen, dan kun je je (als je je personalia meestuurt) ook rechtstreeks tot hem wenden. Je hoeft alleen maar op het envelopje voor zijn naam te klikken.

@ Maxiem

De laatste 3 bijdragen van MAXIEM in deze discussie waren reacties gericht aan CCC-agent. MAXIEM moet anderen niet verwijten waaraan zij zichzelf (ook) schuldig maakt.

Gesloten