LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ruim 15 maanden strubbelingen met NUON

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Bert dubbeld

Ruim 15 maanden strubbelingen met NUON

Ongelezen bericht door Bert dubbeld »

Geachte lezer,

Ik ben vanaf 10 november 2003 bezig om NUON zo ver te krijgen mij een goede rekening te sturen. Nu, eind januari 2005 na 3 bezoeken, 24 foutieve rekeningen, 21 telefoontjes en 3 brieven , ben ik ten einde raad. De laatste actie van NUON is mij een maandbedrag op te leggen van € 366,04 en dat voor alléén gas en doorgifte.
( :cry: DE eerste aanmaning heb ik reeds binnen).

Wat kan ik nu nog doen.

Met vriendelijke groet,
BD te Volendam.

.

Bert Dubbeld

Re: Ruim 15 maanden strubbelingen met NUON

Ongelezen bericht door Bert Dubbeld »

Lieve Ikke,

Ik heb de meeste van jouw reacties gelezen en dat zij met de beste bedoelingen zijn geplaatst, geloof ik direct. Echter, de oplossingen die jij aandraagt zijn juist die zaken waarover mensen in dit forum klagen. Anders gezegd, de oplossingen die jij aandraagt, werden eerder in een klacht benoemd. Mijn persoonlijke mening is dat je met jouw acties de integriteit van dit forum aantast. Als ik middels dit forum om een antwoord vraag, is dat omdat ik deze niet van NUON krijg. Ik vind het dan behoorlijk vooringenomen dat nu juist een medewerker van NUON het juiste antwoord denkt te hebben. Ik vind dat je daarmee de klachten van de schrijvers bagatelliseert. Daarom mijn vraag, laat de mensen die met het bijltje hebben gehakt de vragen beantwoorden.
Ditzelfde geld natuurlijk ook voor mohawkje.

Voel je niet aangevallen meid, ik bedoel het goed. :wink:

gastje van 10:37

Re: Ruim 15 maanden strubbelingen met NUON

Ongelezen bericht door gastje van 10:37 »

:?: :?: :?:

Gesloten