LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stedin voorheen eneco leugens bedrog mafiapraktijken

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
WINNEN
Berichten: 36
Lid geworden op: 14 jan 2010 11:01

Stedin voorheen eneco leugens bedrog mafiapraktijken

Ongelezen bericht door WINNEN »

Als je overstapt op een andere nutsleverancier dan vind Ik dat deze niet mag wraken met valse opgeschroefde niet kloppende rekeningen.
Het is als afnemer niet op te brengen om op te draaien
voor niet kloppende leugens en bedrog behelsende rekeningen
te krijgen.
We moeten als afnemer van nuts producten echt beter weten waar we aan toe
zijn voor we eraan beginnen.
Ook verhuurders/eigenaren welke -huurders in hun woning hebben die zelfstandig huren en niet all-in( gas licht water) hebben gehuurd zoals in contract staat moeten natuurlijk vanzelfsprekend als gebruiker zijnde betalen en mogen onder geen voorwaarde contract vervalsing aan wenden bij een netbeheer om van het betalen van gas licht water af te komen. Onder geen voorwaarde is het een eigenaar welke voor de kosten moet opdraaien welke gemaakt zijn door de huurder. De eigenaar heeft er in feite niets mee te maken, wat een huurder gebruikt en moet ook niet
betalen voor het gebruik van zijn huurder.
Het is van belang dat je op een eindafrekening heel goed kijkt of het een geschat getal van kosten voor gebruik is of een reeel getal van kosten voor gebruik.
Het te vermijden wraak gedrag van stedin voorheen eneco is een te veel voorkomend euvel en moet in feite door de gehele benadeelde groep
worden bestreden.
Dus als je een contract hebt opgezegd en je je meterstand hebt doorgegeven moet de nuts leverancier en de netbeheerder eerlijk ermee omgaan
en geen meterstand veranderen of ontkennen dat er een meterstand werd door gegeven.
Ook mag onder geen voorwaarde na opzeggen een te lange periode van afwikkelen ontstaan en er mag onder geen voorwaarde een valse rekening
of afperspoging ontstaan uit wraak vanwege opzeggen. (dit komt nog door lijfeigene verhoudingen en te agressieve levensinstelling waar een dier
niet ver van weg is)
Het wraken bij opzeggen moet een halt toegeroepen worden een
STOP ENECO
STOP STEDIN

kom eerlijk je afspraken na ook als netbeheerder en nuts leverancier

:?
Ik gebruik sedert 2003 geen gas en vind dat Ik dus geen gas moet betalen
dan vind Ik dat een vonnis van een rechter gebaseerd op leugens vernietigd moet worden en Ik echt geen geld verschuldigd ben.
Geen deurwaarder moet zich nog laten voorliegen door nuts bedrijven
louche banken onbetrouwbare incassobureaus vervalsende liegende juristen valse belegging maatschappijen en andere niets ontziende op geld uitzijnde misdadige bedrijven die mensen gebruiken en brainwashen voor hun valsigheid.
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

winnen

LadyDaisy
Berichten: 120
Lid geworden op: 30 okt 2009 17:06

Re: Stedin voorheen eneco leugens bedrog mafiapraktijken

Ongelezen bericht door LadyDaisy »

En wat is precies het probleem?
Je gebruikt geen gas, maar is er wel een aansluiting?

Eneco mdw
Berichten: 183
Lid geworden op: 03 feb 2010 11:43

Re: Stedin voorheen eneco leugens bedrog mafiapraktijken

Ongelezen bericht door Eneco mdw »

Beste Winnen,

Uit uw bericht van 13 juli 2011 maak ik op dat u erg ontevreden bent over de werkwijze van Eneco en Stedin. U geeft aan dat u sinds 2003 geen gas gebruikt. U bent daarom van mening dat u geen kosten voor het gasverbruik hoeft te betalen.

Graag ontvang ik uw klantgegevens, zodat ik uw situatie kan bekijken en hierop een reactie kan geven. U kunt uw gegevens mailen naar [email protected].

Ik zie uw reactie spoedig tegemoet.

Met vriendelijke groeten,

Marjolein, medewerkster Eneco

Gesloten