| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tarief storing van 2 jaar
tarief storing van 2 jaar
goede dag ik ben de heer decker uit veenendaal
ik woon alleen in een antiekraak huisje en woon nu 2jaar hier
goed wat gebeurt er ik krijg afgelopen jaar dec deschrik van mijn leven ik zou 6992 kwh hebben verbruikt aan stroom moet 800 euro bij betalen dus ik neem kontackt op met mijn energie leveransier energie direckt en meld dat ik moest kontackt op nemen met stedin dat heb ik gedaan die zeiden wij zullen een monteur sturen die zegt tegen mijn die meter is gek geworden ik zij dat denk ik ook
hij zegt die meter moet er af en laat hem ijken
27 dec 2012 moest ik de meter standen door geven aan de energie direckt de stand was 128017 ik ben 10 dagen weg en kom terug en toen was de stand 128727 dus 700 khw er bij dus ik geef aan bij stedin die meter is ophol geslagen dus hij moet geijkt worden oke ijking kost 686,07 maar ik denk het is een meter die niet goed is dus dat zal ik tochniet hoeven te betalen dus ik laat hem ijken op 21 02-2013
komt er een monteur van eneco en haald de meter er af maar ik bleef er bij als een hazewind hond want ik wil wel weten wat hij doet op een gegeven moment zegt de monteur er was toch een tariefstoring nou nee hoor de teller 2 stond gewoon niet aan gesloten maar er hangt wel een zegel aan de meter dus hij was door stedin verzegt en de ijking is gedaan en wat denkje de meter is goed en waar is de hoge stand /tarief storing van 2 jaar dan gebleven weg maar ik heb nog steeds 6992 kwh verbruikt en een ijking waar in 686,07 voor moet betalen en we hebben getracht het verschuldige bedrag te delen maar echt nu ligt het bij schillen comissie van energie kijken wat er nu gaat gebeuren
ben heel benieuwd want als ik in het gelijk word gesteld krijgen ze een schadeclame
dus ik wacht rustig ik heb de tijd was verkeerde jaarnota dit is de goede nota zonder naam en toe naam
bedankt voor de tip maar ik ben zo boos door dit probleem
VOOR DE DUIDERLIJKHEID IK HEB GEEN GAS DUS OOK GEEN COMBIKETEL IK HEB ALS WARMTE BROM EEN HOUT KACHEL DUS dit verbruik is alleen stroom
want de meter die nu hier hangt is wel goed want nu heb ik in 5 maanden dag en nacht nog geen 1100 kwh gebruikt toch vreemd
goed wat gebeurt er ik krijg afgelopen jaar dec deschrik van mijn leven ik zou 6992 kwh hebben verbruikt aan stroom moet 800 euro bij betalen dus ik neem kontackt op met mijn energie leveransier energie direckt en meld dat ik moest kontackt op nemen met stedin dat heb ik gedaan die zeiden wij zullen een monteur sturen die zegt tegen mijn die meter is gek geworden ik zij dat denk ik ook
27 dec 2012 moest ik de meter standen door geven aan de energie direckt de stand was 128017 ik ben 10 dagen weg en kom terug en toen was de stand 128727 dus 700 khw er bij dus ik geef aan bij stedin die meter is ophol geslagen dus hij moet geijkt worden oke ijking kost 686,07 maar ik denk het is een meter die niet goed is dus dat zal ik tochniet hoeven te betalen dus ik laat hem ijken op 21 02-2013
komt er een monteur van eneco en haald de meter er af maar ik bleef er bij als een hazewind hond want ik wil wel weten wat hij doet op een gegeven moment zegt de monteur er was toch een tariefstoring nou nee hoor de teller 2 stond gewoon niet aan gesloten maar er hangt wel een zegel aan de meter dus hij was door stedin verzegt en de ijking is gedaan en wat denkje de meter is goed en waar is de hoge stand /tarief storing van 2 jaar dan gebleven weg maar ik heb nog steeds 6992 kwh verbruikt en een ijking waar in 686,07 voor moet betalen en we hebben getracht het verschuldige bedrag te delen maar echt nu ligt het bij schillen comissie van energie kijken wat er nu gaat gebeuren
ben heel benieuwd want als ik in het gelijk word gesteld krijgen ze een schadeclame
dus ik wacht rustig ik heb de tijd was verkeerde jaarnota dit is de goede nota zonder naam en toe naam
bedankt voor de tip maar ik ben zo boos door dit probleem
VOOR DE DUIDERLIJKHEID IK HEB GEEN GAS DUS OOK GEEN COMBIKETEL IK HEB ALS WARMTE BROM EEN HOUT KACHEL DUS dit verbruik is alleen stroom
want de meter die nu hier hangt is wel goed want nu heb ik in 5 maanden dag en nacht nog geen 1100 kwh gebruikt toch vreemd
- Bijlagen
-
- ~$riode van 1 januari 2012 t.docx
- (162 Bytes) 65 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Laatst gewijzigd door lanigera op 19 jun 2013 18:48, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: tarief storing van 2 jaar
Als het bij de schillen commissie ligt en jij rustig afwacht omdat je de tijd hebt, wat wil je dan met dit bericht?
Het enige dat je nu bereikt hebt is dat er allerlei persoonlijke gegevens op interner staan.
Ik weet nu waar je huis woont.
Het enige dat je nu bereikt hebt is dat er allerlei persoonlijke gegevens op interner staan.
Ik weet nu waar je huis woont.
dat ik wil dat er een oplossing komt zo dat die grote bedrijven zo maar hun gang kunnen gaan
en ik wil een oplossing voor mijn probleem want ik heb gezien dat er ook mensen van stedin dit lezen
en ik wil een oplossing voor mijn probleem want ik heb gezien dat er ook mensen van stedin dit lezen
dus ik wacht op een medewerker van STEDIN die met hier over wil praten en een oplossing wil zoekenlanigera schreef:goede dag ik ben de heer decker uit veenendaal
dus ik wacht rustig ik heb de tijd
Maar het ligt toch al bij de schillen commissie?lanigera schreef: dus ik wacht op een medewerker van STEDIN die met hier over wil praten en een oplossing wil zoeken
Handig trouwens om in de bijlage je NAW gegevens te laten staan....
Hoe kom je er trouwens bij dat je 800 euro moet betalen? 
800 euro bij betalen
Weet je dat wel zeker?
Totaaloverzicht | 10 januari 2011 - 1 januari 2012
Totaal kosten € 846,53
In rekening gebrachte voorschotbedragen € -741,00
Te betalen over bovenstaande periode € 105,53
Nieuw voorschotbedrag1 € 75,00[/i]
Te betalen2 € 180,53
Dit staat er, je moet 180,53 'bijbetalen' daar zit ook je nieuwe voorschotbedrag bij in.
En dit
Periode van 10 januari 2011 t/m 1 januari 2012
Stroom | 871687400007361798
Datum Hoog Laag
Beginstand 10-1-2011 116.764 91.786
Eindstand 1-1-2012 121.025 91.786
Verbruik 4.261 kWh 0 kWh
is je verbruik.....behoorlijk hoog, dat wel, vind ik.
Weet je dat wel zeker?
Totaaloverzicht | 10 januari 2011 - 1 januari 2012
Totaal kosten € 846,53
In rekening gebrachte voorschotbedragen € -741,00
Te betalen over bovenstaande periode € 105,53
Nieuw voorschotbedrag1 € 75,00[/i]
Te betalen2 € 180,53
Dit staat er, je moet 180,53 'bijbetalen' daar zit ook je nieuwe voorschotbedrag bij in.
En dit
Periode van 10 januari 2011 t/m 1 januari 2012
Stroom | 871687400007361798
Datum Hoog Laag
Beginstand 10-1-2011 116.764 91.786
Eindstand 1-1-2012 121.025 91.786
Verbruik 4.261 kWh 0 kWh
is je verbruik.....behoorlijk hoog, dat wel, vind ik.
zo iets maar ik werd wel geadviseert om te laten ijken want de meter deed maar want ik 10 dagen 700 kwh er bij en ik was niet thuis
maar op nieuwe bijlage zie het verbruik
maar op nieuwe bijlage zie het verbruik
-
Energiefreak
als de meter idd defect was. Dan zal de geschillencommissie de ijking kosten aan stedin toewijzen.....