LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tempus schade

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
mark2904

Tempus schade

Ongelezen bericht door mark2904 »

Ik heb de onderstaande E-mail naar Tempus gestuurd.

Woensdag, 23 november jl., is er een monteur van tempus langs geweest
om een thermosstaatklep te vervangen.
Het viel op de mij gister (29 november jl) op dat mijn laminaat bol
begon te staan, toen ik ging kijken en het bleek dat er een leiding
lekte die de monteur had aangesloten.
Ik heb gister (29 november jl) jullie storingsdienst gebeld om het
probleem te verhelpen en dat is gelukt.

Nu zit ik nog wel met een waterschade in mijn huis.

Graag uw reactie hoe jullie de schade gaan verhelpen.

Ik kreeg binnen 2 dagen een brief terug waar in stond dat ik het maar aan men eigen verzekering op moest geven.

Ik vind dit van hun een vreemde mannier om met je klanten om te gaan.

Herken u deze klacht, schrijf dan ook u reactie

Dirkie

Re: Tempus schade

Ongelezen bericht door Dirkie »

In principe is dit de juiste reaktie. U meldt dit aan Uw verzekering en ergens zult U moeten opgeven wat de (mogelijk) oorzaak is. Daar vult U in, dat volgens U dit komt door een niet goed uitgevoerde reparatie. U kunt dit bewijzen omdat ze terug gekomen zijn om het te herstellen. Uw mail en het antwoord van Tempus doet U erbij.
En als het goed is, zal Uw verzekering de schade gaan claimen bij (de verzekering van) Tempus.

U had alleen wel wat sneller aktie kunnen ondernemen want 2 dagen na 30 november is 2 december en U heeft vandaag pas (13 december) dit topic gestart :mrgreen:

mark2904

Ongelezen bericht door mark2904 »

Dat Ik het nu pas op het forum zet is omdat ik al een week iemand telefonisch te spreken te krijgen, want ik zit bij wel een eigen risico van 250 euro.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

want ik zit bij wel een eigen risico van 250 euro.
Ik weet niet hoe ik dit vriendelijk moet brengen. U kunt bellen tot U een ons weegt, maar aan het eigen risico zal weinig veranderen. De verzekering zal namelijk gaan zeggen, dat U daar zelf voor gekozen heeft bij het afsluiten van de verzekering (misschien omdat de premie dan een paar euro minder was?) en Tempus heeft met Uw eigen risico al helemaal niets te maken.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Maar, geld eigen risico ook als de schade (aantoonbaar) door een 3e partij (Tempus hier dus) veroorzaakt is?

lcodee

Ongelezen bericht door lcodee »

U moet Tempus schriftelijk, aangetekend, aansprakelijk stellen voor de geleden schade. U kunt dan evt. later een juridische procedure starten. U hoeft dan uw eigen verzekering niet aan te spreken en uw eigen risico is dan niet van belang.

michela

Ongelezen bericht door michela »

bij ons is 29 september waterschade veroorzaakt door een monteur van Tempus. Na diverse brieven, e mails en telefoontjes steeds weer andere antwoorden. Uiteindelijk via deze site een email verzonden Tav.S Janssen.
2 dagen daarna een reactie van meneer W.Baas. Deze meneer kwam langs om de schade op te nemen. Dit was op 9 decemberjl., u raad het al ik wacht nog steeds op het schadebedrag. Ik vrees na het lezen van een andere klacht over Tempus dat ik nog wel even bezig ben. Veel succes!!!!!

Gesloten