Sinds 4 maanden hebben we een nieuwe c.v. ketel via Eneco/Tempus, incl service contract. Dit hebben we gedaan omdat de oude c.v. ketel (5 jaar oud) en overgenomen bij aankoop woning zeer slecht was. Tempus heeft snel de ketel gemonteerd, en na 2 weken problemen. Afspraak gemaakt, vrije uren opgenomen en TEMPUS kwam NIET. Heb gebelt, en er werd verteld dat ze geen tijd meer hadden. Na een lang gesprek kwam er toch een monteur (20.45 uur). Na 4 maanden nog steeds problemen met de c.v. ketel. Afspraken ruim genomen van 8.00 uur tot 21.00 uur, dus heel de dag wachten, wachten.
Herken u deze klacht, schrijf dan ook u reactie
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tempus
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 07 mar 2011 17:19
Re: Tempus
Geachte meneer, mevrouw,
Naar aanleiding van uw bovenstaande klacht vraag ik u contact met mij op te nemen, zodat ik uw klacht zo snel mogelijk kan oplossen.
U kunt contact opnemen via 088-89 55 000 of via [email protected]. U kunt vragen naar dhr. Baas, ik neem dan direct contact met u op.
Vriendelijke groeten
W. Baas
Tempus
Naar aanleiding van uw bovenstaande klacht vraag ik u contact met mij op te nemen, zodat ik uw klacht zo snel mogelijk kan oplossen.
U kunt contact opnemen via 088-89 55 000 of via [email protected]. U kunt vragen naar dhr. Baas, ik neem dan direct contact met u op.
Vriendelijke groeten
W. Baas
Tempus