Zal voor je duimen, al heeft dat natuurlijk geen enkele meerwaarde op de uitkomst.
Heeft de link van ik_weet_niet_alles de rechtsbijstand geholpen te concluderen dat je in je recht staat? In dat geval wordt de meerwaarde van een forum als dit duidelijk. Ook wordt duidelijk wat wel en wat niet helpend is.
Terugvordering Loyaliteitsbonus Innova Energie
-
witte angora
- Berichten: 30236
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
-
Wat-nou-weer
- Berichten: 130
- Lid geworden op: 24 aug 2025 11:51
Re: Terugvordering Loyaliteitsbonus Innova Energie
Nou nou, niet zo overdrijven hoor. @ikweetnietalles heeft toch ook zonder hulp de weg naar de Geschillencie. Energie gevonden? Met Google is die uitspraak ook te vinden.witte angora schreef: ↑08 dec 2025 15:30Zal voor je duimen, al heeft dat natuurlijk geen enkele meerwaarde op de uitkomst.
Heeft de link van ik_weet_niet_alles de rechtsbijstand geholpen te concluderen dat je in je recht staat? In dat geval wordt de meerwaarde van een forum als dit duidelijk. Ook wordt duidelijk wat wel en wat niet helpend is.
-
Marc-Willem
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 23 dec 2020 16:37
Re: Terugvordering Loyaliteitsbonus Innova Energie
Voordat ik een reactie plaats lees ik altijd alle reacties, incluis de niet ter zake doende vervuiling, maar ook dan is het zeer goed mogelijk dat ik iets over het hoofd zag omdat hier, volgens mij dus, iets heel simpels over het hoofd gezien wordt...
In een van de eerste responses van deze duidelijk communicerende TS staat:
Dit staat letterlijk in de actievoorwaarden:
"De hoogte van de loyaliteitsbonus is afhankelijk van het door u opgegeven ingeschatte jaarafname en
jaarinvoeding van stroom en/of jaarverbruik........... et cetera.... "
en TS geeft ook duidelijk aan dat het onmogelijk was om zelf een schatting te maken!!
Mijns inziens schiet INNOVA zichzelf in de poot door deze bepaling i.c.m. het zelf een schatting maken/overnemen van verbruiksgegevens uit het verleden.
In een van de eerste responses van deze duidelijk communicerende TS staat:
Dit staat letterlijk in de actievoorwaarden:
"De hoogte van de loyaliteitsbonus is afhankelijk van het door u opgegeven ingeschatte jaarafname en
jaarinvoeding van stroom en/of jaarverbruik........... et cetera.... "
en TS geeft ook duidelijk aan dat het onmogelijk was om zelf een schatting te maken!!
Mijns inziens schiet INNOVA zichzelf in de poot door deze bepaling i.c.m. het zelf een schatting maken/overnemen van verbruiksgegevens uit het verleden.
Re: Terugvordering Loyaliteitsbonus Innova Energie
Waarom schiet Innova zichzelf hiermee in de voet?Marc-Willem schreef: ↑08 dec 2025 16:16en TS geeft ook duidelijk aan dat het onmogelijk was om zelf een schatting te maken!!
Mijns inziens schiet INNOVA zichzelf in de poot door deze bepaling i.c.m. het zelf een schatting maken/overnemen van verbruiksgegevens uit het verleden.
TS liet al weten:
De vraag die dan relevant wordt is: "Was TS er bij het aangaan van de overeenkomst duidelijk op de hoogte gesteld dat als zijn gasverbruik zou dalen, de bonus zou komen te vervallen? ".Tijdens de looptijd ben ik overgestapt op een hybride warmtepomp, waardoor mijn gasverbruik daalde en mijn stroomverbruik steeg.
-
Ik_weet_niet_alles
- Berichten: 1103
- Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49
Re: Terugvordering Loyaliteitsbonus Innova Energie
Dit zullen ze er nu opgezet hebben vanwege de uitspraak van de geschillencommissie. Dat stond er niet op het moment van het afsluiten van het contract en heeft voor deze zaak geen waarde.Marc-Willem schreef: ↑08 dec 2025 16:16Voordat ik een reactie plaats lees ik altijd alle reacties, incluis de niet ter zake doende vervuiling, maar ook dan is het zeer goed mogelijk dat ik iets over het hoofd zag omdat hier, volgens mij dus, iets heel simpels over het hoofd gezien wordt...
In een van de eerste responses van deze duidelijk communicerende TS staat:
Dit staat letterlijk in de actievoorwaarden:
"De hoogte van de loyaliteitsbonus is afhankelijk van het door u opgegeven ingeschatte jaarafname en
jaarinvoeding van stroom en/of jaarverbruik........... et cetera.... "
en TS geeft ook duidelijk aan dat het onmogelijk was om zelf een schatting te maken!!
Mijns inziens schiet INNOVA zichzelf in de poot door deze bepaling i.c.m. het zelf een schatting maken/overnemen van verbruiksgegevens uit het verleden.
Innova lokt klanten met een bonus en achteraf moet je maar afwachten wat de werkelijke bonus wordt. Dat is in mijn ogen misleiding en in strijd met de uitspraak van de geschillencommissie. Voor mij is het duidelijk dat Innova Energie een zeer onbetrouwbare leverancier is geworden die klanten lokt met valse beloften.
