| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] teveel
Re: teveel
Zet het wel op me spaarrekening
dus maak het nog niet op
de rente is je winst.Zet het wel op me spaarrekening
Geen juiste instelling of opstelling, is maar hoe je het bekijkt, maar duidelijk niet correct.
Zou je ook niet reageren indien je te weinig zou hebben terug ontvangen? Dus even reageren naar het bedrijf, misschien krijg je nog een leuke attentie. Je kunt blij zijn dat het niet van de belastingdienst is want die rekende wel degelijk (heffings)rente.
Zou je ook niet reageren indien je te weinig zou hebben terug ontvangen? Dus even reageren naar het bedrijf, misschien krijg je nog een leuke attentie. Je kunt blij zijn dat het niet van de belastingdienst is want die rekende wel degelijk (heffings)rente.
Vertel mij wat Glith. De Belastingen zijn er rap bij. Zodra ze weten dat je moet betalen, beginnen ze al in het lopende jaar te incasseren. Heb je in januari al een blauwe brief in de bus, enz. Ik ben het met je eens dat zo'n groot bedrijf niet wakker ligt van € 500,00. Maar zou je het 1 jaar tegen 4 % kunnen uitzetten dan ontvang je "zegge en schrijve" € 20,00 rente, dat is je winst.
Weegt dit op tegen de normen en waarden, waarover Balkenende het heeft. Uch Herfkens, is dit niet in de lijn van Balkenende? Ja het gepeupel moet voor van alles opdraaien en diegene die het voorbeeld zouden moeten geven die verrijken zich steeds (oneerlijker) meer en meer.
Maar toch kies ik voor gerechtigheid (normen en waarden), zit waarschijnlijk in het beestje
Weegt dit op tegen de normen en waarden, waarover Balkenende het heeft. Uch Herfkens, is dit niet in de lijn van Balkenende? Ja het gepeupel moet voor van alles opdraaien en diegene die het voorbeeld zouden moeten geven die verrijken zich steeds (oneerlijker) meer en meer.
Maar toch kies ik voor gerechtigheid (normen en waarden), zit waarschijnlijk in het beestje