PAS OP !!!
INHOOFDZAAK is vernieuwd! .... afsplitsing ?? of handelt tevens onder een andere naam TOP SELECTIEF !! geheten.
Maar...helaas met dezelfde streken.
Op internet zijn legio klachten over InHoofdzaak te lezen.
Zijn er mensen die door Top Selectief zijn benaderd en op onjuiste voorstelling van zaken een energieovereenkomst (in ons geval bij Total Gas & Power) hebben ondertekend? Laat het hier horen om anderen te waarschuwen.
Huis aan huis wervingsgesprek dd. 7 juli 2017 met TopSelectief medewerker had geen reden in zich om binnen de gestelde 14 dagen de overeenkomst op te zeggen.
De overeenkomst voor energielevering door Total Gas & Power is door mij getekend op basis van een voorgerekende en beloofde besparing van bijna € 20,- p.mnd.
Vanaf 3 aug, na ontvangst van het Total Gas & Powercontract met de afwijkende tarievenbladen tov de overeenkomst van Top Selectief met een
overschrijding van € 53,- p.mnd, ben ik actief in het benaderen van zowel Total Gas & Power als Top Selectief omtrent dit verschil.
Aangezien zowel Total Gas & Power als Top Selectief reactietermijnen aan de laars lappen, beloofde afspraken niet nakomen of zelfs helemaal niet
reageren, voel ik mij eveneens niet gehouden aan overeenkomst, contract en voorwaarden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Top Selectief vh InHoofdzaak
Re: Top Selectief vh InHoofdzaak
Meer dan algemeen bekend is het toch dat je je niet moet inlaten met personen welke ongevraagd "wervingsgesprekken" houden aan de voordeur. En dat zelfde geldt bij ongevraagd bellen.Mar Harms schreef:PAS OP !!!
INHOOFDZAAK is vernieuwd! .... afsplitsing ?? of handelt tevens onder een andere naam TOP SELECTIEF !! geheten.
Maar...helaas met dezelfde streken.
Op internet zijn legio klachten over InHoofdzaak te lezen.
Zijn er mensen die door Top Selectief zijn benaderd en op onjuiste voorstelling van zaken een energieovereenkomst (in ons geval bij Total Gas & Power) hebben ondertekend? Laat het hier horen om anderen te waarschuwen.
Huis aan huis wervingsgesprek dd. 7 juli 2017 met TopSelectief medewerker had geen reden in zich om binnen de gestelde 14 dagen de overeenkomst op te zeggen.
De overeenkomst voor energielevering door Total Gas & Power is door mij getekend op basis van een voorgerekende en beloofde besparing van bijna € 20,- p.mnd.
Vanaf 3 aug, na ontvangst van het Total Gas & Powercontract met de afwijkende tarievenbladen tov de overeenkomst van Top Selectief met een
overschrijding van € 53,- p.mnd, ben ik actief in het benaderen van zowel Total Gas & Power als Top Selectief omtrent dit verschil.
Aangezien zowel Total Gas & Power als Top Selectief reactietermijnen aan de laars lappen, beloofde afspraken niet nakomen of zelfs helemaal niet
reageren, voel ik mij eveneens niet gehouden aan overeenkomst, contract en voorwaarden.
Voor de TopicStarter, je hebt blijkbaar meteen zonder zelf ook maar iets na te rekenen of eens te controleren waarmee je nu in zee bent gegaan een contract getekend. Ik zeg, zie daar maar eens van af te komen.
Het heeft de nodige energie en moeite gekost en uiteindelijk mede door inzet van de huis-aan-huis-verkoper van Top Selectief kan ik nu melden dat het positief is afgesloten.
Maandag 11 september kreeg ik bericht van Top Selectief dat het nieuwe energiecontract ivm een financiële misrekening geannuleerd wordt.
Vandaag van Total Gas & Power dit bevestigd gekregen met een excuus dat er onterecht een contract is aangegaan op basis van foutieve tarieven. De leveringen worden teruggezet naar de vorige leverancier en dit alles geheel kosteloos!!! Heel blij.
Maandag 11 september kreeg ik bericht van Top Selectief dat het nieuwe energiecontract ivm een financiële misrekening geannuleerd wordt.
Vandaag van Total Gas & Power dit bevestigd gekregen met een excuus dat er onterecht een contract is aangegaan op basis van foutieve tarieven. De leveringen worden teruggezet naar de vorige leverancier en dit alles geheel kosteloos!!! Heel blij.
-
- Contacteer:
Vies zaakje................stuk of 5 bv-tjes bij elkaar.
De directeur eigenaar rijdt in een dikke 110K plus kosten auto die hij elk jaar wisselt voor een nieuwe.
De directeur eigenaar rijdt in een dikke 110K plus kosten auto die hij elk jaar wisselt voor een nieuwe.
-
- Contacteer:
Top Selectief is inderdaad de opvolger van de BV (=boevenvereniging) in Hoofdzaak. Ik ben bij In Hoofdzaak begonnen, tenminste dat dacht ik, als vertegenwoordiger. Omdat ik van het eerlijke verhaal hou aan de deur, scoorde ik heel goed. De behandeling van werknemers bleek echter beneden peil. Mijn volgende werkgever werd Utility Provider. Bijna al mijn collega's bleken oud Top Selectievers en In Hoofdzakers. Hier was wel alle ruimte voor het eerlijke. verhaal. Directie rijdt bovendien in gewone auto's. Ik heb op 5 mei 2016 mijn spullen en auto bij Top Selectief weer ingeleverd. Het was echt bevrijdingsdag toen...
-
Zakelijke contracten worden altijd excl. BTW aangeboden en dan lijken ze voor een consument goedkoop. Totdat de rekening komt en er 21% meer betaald moet worden. Dat is de truuk die TopSelectief en de andere namen waaronder dit bedrijf handelt, hanteert.