nadat ik net mijn jaarafrekening heb gehad en erg ben geschrokken ben ik aan het rekenen gegaan en telkens kwam ik op een lager bedrag uit ligt dat nu aan mij of wat.
mijn berekening gaat als volgt
verbruik aantal kwh maal tatief incl. btw en energiebelasting
verbruik aantal m3 maal tarief incl. btw en energiebelasting
die twee bij elkaar opgeteld moet ik toch aardig in de buurt komen of vergeet ik iets?
mijn netwerkbeheerder is een andere maatschapij dus die kosten hoef ik volgens mij niet mee te rekenen.
kan iemand mij vertellen of ik het zo goed doe.
mvg rob.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] uitrekenen jaarafrekening
-
- verified
Re: uitrekenen jaarafrekening
Geachte robrood,
Uit uw vraag op dit forum maak ik op dat er onduidelijkheid is over op uw jaarafrekening.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om dit voor u uit te zoeken. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de moeite.
Uw contractrekening begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro’s of uw jaarafrekening. Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. U kunt beter niet uw klantnummer op dit internetforum plaatsen.
Met vriendelijke groet,
De Nuon medewerker
Uit uw vraag op dit forum maak ik op dat er onduidelijkheid is over op uw jaarafrekening.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om dit voor u uit te zoeken. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de moeite.
Uw contractrekening begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro’s of uw jaarafrekening. Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. U kunt beter niet uw klantnummer op dit internetforum plaatsen.
Met vriendelijke groet,
De Nuon medewerker
bij deze mijn contractrekening nummer.
3005861587
mvg robrood.
3005861587
mvg robrood.
Bijdragen mogen maar een (1) keer worden geplaatst door bezoekers
Deze topic kan dus weg!
Deze topic kan dus weg!