Ook ik heb een typische ervaring met United Consumers. Ben aan het rondkijken voor nieuwe energieleverancier, en werd getipt UnitedConsumers te bekijken. Bij het kijken op hun internetsite viel mij de volgende tegenstrijdigheid op:
- de voorwaarden staan alleen op internet en worden niet in papiervorm verstrekt (vanuit oogpunt kostenbesparing acceptabel je kan ze zelf uitprinten of opslaan).
- maar tegelijkertijd hebben ze op de website staan dat klanten uit de inhoud van de website geen enkel recht kunnen ontlenen.
Op mijn e-mail met de vraag of de klant vogelvrij was of dat ze een andere verklaring hadden heb ik na ruim 2 weken nog geen antwoord gekregen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] United Consumers 'reclame'
Re: United Consumers 'reclame'
help te snel gereageerd en nu zitten we aan het energie contract vast ,klinkt allemaal leuk maar in de werkelijkheid betalen we bovenop de normale eneco nog is 80 euro extra