Hallo,
Ik zag in de Spits van 7 maart op pagina 23 een artikel over de vastelastenbond in de Spits. Dit klonk allemaal wel interessant. Ik vroeg me alleen af of er mensen zijn die ervaring met deze "bond" hebben? Zowel positief als negatief. Behalve de informatie op hun site, is er niet veel te vinden.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vastelastenbond
-
Gast
Re: vastelastenbond
zoiets;
zeggen goedkoper te zijn.
energieleverancier is GREEN CHOICE
geen idee wat voor partij dat is
zeggen goedkoper te zijn.
energieleverancier is GREEN CHOICE
geen idee wat voor partij dat is
-
Gast
Het is geen partij, maar een soort van consumentenbond, met het doel door het aantal mensen die lid worden, goedkoper energie te kunnen vragen bij de energie aanbieders voor de leden.
Als je ze ergens naar vraagt krijgt men een goed antwoordt.
Helaas valt het aantal leden nog een beetje tegen +/- 850.
Als je ze ergens naar vraagt krijgt men een goed antwoordt.
Helaas valt het aantal leden nog een beetje tegen +/- 850.
-
Vastelastenbond
Beste Mensen,
Allereerst zal ik me even voorstellen. Mijn naam is Dennis van Druten en ik ben oprichter en bestuurslid van vereniging de Vastelastenbond. Voor de duidelijkheid licht ik hier onze vereniging even toe om eventuele misverstanden te voorkomen.
Wij zijn een vereniging die de kracht van de consumenten bundelt om gezamenlijk te besparen op de kosten, en op de ergernis
die bepaalde diensten en producten met zich meebrengen.
Naast de prijs zijn er nog tal van factoren die een rol spelen bij de keuze voor een leverancier zoals een bereikbare klantenservice en de kosten hiervan. Maar ook 'switch' problemen en dat soort zaken. Door vooraf naar het totale plaatje te kijken voorkomen wij voor onze leden veel problemen. Wij zijn er zo van overtuigd dat we ons huiswerk goed doen, dat we de eventuele problemen die toch voorkomen ook voor de leden oplossen. Zodat onze leden zorgeloos producten of diensten af kunnen nemen. Hoe meer mensen lid worden van de vereniging hoe goedkoper de vereniging de producten/diensten aan kan bieden.
Het doel is om een grote inkoopclub te creëren die van de leden zelf is en zo dus gezamenlijk onze vaste lasten af kunnen nemen tegen de laagst mogelijke prijs zonder in te leveren op service en leveringsvoorwaarden
. Voor meer informatie verwijs ik u graag naar onze website op www.vastelastenbond.nl. Ook beantwoord ik de vragen op ons forum zelf.
Met vriendelijke groet,
D. G. P.J. van Druten
[email protected]
Allereerst zal ik me even voorstellen. Mijn naam is Dennis van Druten en ik ben oprichter en bestuurslid van vereniging de Vastelastenbond. Voor de duidelijkheid licht ik hier onze vereniging even toe om eventuele misverstanden te voorkomen.
Wij zijn een vereniging die de kracht van de consumenten bundelt om gezamenlijk te besparen op de kosten, en op de ergernis
Naast de prijs zijn er nog tal van factoren die een rol spelen bij de keuze voor een leverancier zoals een bereikbare klantenservice en de kosten hiervan. Maar ook 'switch' problemen en dat soort zaken. Door vooraf naar het totale plaatje te kijken voorkomen wij voor onze leden veel problemen. Wij zijn er zo van overtuigd dat we ons huiswerk goed doen, dat we de eventuele problemen die toch voorkomen ook voor de leden oplossen. Zodat onze leden zorgeloos producten of diensten af kunnen nemen. Hoe meer mensen lid worden van de vereniging hoe goedkoper de vereniging de producten/diensten aan kan bieden.
Het doel is om een grote inkoopclub te creëren die van de leden zelf is en zo dus gezamenlijk onze vaste lasten af kunnen nemen tegen de laagst mogelijke prijs zonder in te leveren op service en leveringsvoorwaarden
Met vriendelijke groet,
D. G. P.J. van Druten
[email protected]