Hallo allemaal,
Even een vraag van mij.
Ik ben vorrig jaar juni in mijn nieuwe huisje komen wonen. De waterstand ben ik vergeten te noteren. Ik heb toen zelf een schatting gemaakt van 116. Volgens de woningstichting was het van de oude bewoner 146 en ik nu achter gekomen. Maar nu moest ik de meterstanden doorgeven.Ik heb nu op de meter staan 2066. Dat zou betekenen dat ik rond 1900 m3 water heb verbruikt met mijn zoontje van 3.
Weten jullie wat ik hier mee kan doen????
En nee hij lekt niet de meter staat gewoon stil.
Groetjes Loetje
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vitens waterverbruik
Re: Vitens waterverbruik
Als je toen een schatting hebt gemaakt en 116 m3 opgegeven, dan is het zeker normaal, dat je nu 1950 m3 water hebt gebruikt.
Natuurlijk is deze hoeveelheid onzin voor een klein gezinnetje, maar als de meter in order is, dan moet je de watermaatschappij en verklaren hoe het komt.
Zijn er bij de overname van het huisje, dan niet op het formulier van de woningstichting de meterstanden genoteerd worden?
Natuurlijk is deze hoeveelheid onzin voor een klein gezinnetje, maar als de meter in order is, dan moet je de watermaatschappij en verklaren hoe het komt.
Zijn er bij de overname van het huisje, dan niet op het formulier van de woningstichting de meterstanden genoteerd worden?
Sorry tennis,
Ik heb de gasmeter opgenomen
. De watermeter stond op 207. Dat is vrij normaal toch???
Groetjes
Ik heb de gasmeter opgenomen
Groetjes
Dat ziet er al beter uit!
91 m3 is een goed verbruik, ikzelf heb meer verbruikt!
91 m3 is een goed verbruik, ikzelf heb meer verbruikt!