Afgelopen weekend ontvingen wij een brief van essent dat wij in een telefoongesprek aangegeven hebben gebruikt te willen maken van Voordeelgarantie van Essent. Dit zou betekenen dat wij automatisch overgaan op Groene stroom.
In de eerste plaats heeft zulk telefoongesprek NIET plaatsgevonden en ten tweede wil ik NIET overstappen op groene stroom.
Is dit een nieuwe manier van ledenwerving voor Groene Stroom? Een niet al te "elegante" manier. Bij telefonische navraag bleek namelijk dat al meerdere klachten over deze brief bij Essent zijn binnen gekomen.
Handig, mensen die niet reageren zijn dan automatisch overgeschakeld op groene stroom.
Ik kan deze manier van werving niet erg waarderen.[/u][/b]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] voordeelgarantie bij essent
Re: voordeelgarantie bij essent
Essent heeft inmiddels een naam m.b.t. de niet al te elegante manier van communiceren met klanten. Laat je daardoor niet afschrikken, zolang jij nergens een handtekening hebt geplaatst is er niets aan de hand.
http://www.geocities.com/essent_files/index.html
http://www.geocities.com/essent_files/index.html