| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Voorschot Essent - Alweer verhoogd bij tegoed van EUR 600!!!
-
Hendriks
Voorschot Essent - Alweer verhoogd bij tegoed van EUR 600!!!
Voor het tweede jaar op rij heeft Essent ons voorschot verhoogd, en dat terwijl wij al twee jaar achter elkaar een aanzienlijk bedrag ontavngen aan te veel betaalde premie! Wij hebben al meerdere malen gevraag om een verlaging van het voorschotbedrag, maar echt veel verder komen we daar niet mee.
Dit keer hebben ze het erg bont gemaakt. We krijgen EUR 600,- terug, maar men vindt wel dat ons voorschot met EUR 23,- verhoogd moet worden. Dit is gewoon geldklopperij! Essent is gewoon rente aan het trekken van ons ged en er is geen mogelijkheid om daar verandering in aan te brengen! Ik ben woedend! Dit kan toch niet zomaar???
Dit keer hebben ze het erg bont gemaakt. We krijgen EUR 600,- terug, maar men vindt wel dat ons voorschot met EUR 23,- verhoogd moet worden. Dit is gewoon geldklopperij! Essent is gewoon rente aan het trekken van ons ged en er is geen mogelijkheid om daar verandering in aan te brengen! Ik ben woedend! Dit kan toch niet zomaar???
-
Gast
Re: Voorschot Essent - Alweer verhoogd bij tegoed van EUR 600!!!
gewoon naar een andere leverancier gaan....
-
johanherman
Re: Voorschot Essent - Alweer verhoogd bij tegoed van EUR 600!!!
Over de periode 11/2003-11/2004 een tegoed van Euro 81,- Nu wordt ik geconfronteerd met een verhoging van het voorschot bedrag van ruim 50% (van Euro 95 naar Euro 154) Deze verhoging zal zijn ontstaan door de aanpassing van Essent van het geschatte gasverbruik naar 1854 m3 over 2005. Het gasverbruik over bovengenoemde periode was 793 m3. Zomaar even met een faktor 2.3 verhogen. Inderdaad zal dit het spekken van de kas zijn. Geen medebewoner van ons appartementen complex, welke vergelijkbaar zijn met het onze, heeft dit opgelegd gekregen. Essent lanceerde het voorstel: een verlaging naar Euro 139 van het voorschotbedrag was het uiterste wat ze konden doen, echter dan heb ik geen recht meer op een betalingsregeling. Hoezo, wat moet ik met een betalingsregeling, nooit nodig gehad. Ridicuul !! Gewoon een redelijk voorschotbedrag samenstellen.
-
Gast
Re: Voorschot Essent - Alweer verhoogd bij tegoed van EUR 600!!!
daar trekt essent met de S van storing lekker rente van.
op een paar honderdduizend klanten is dat kassa.
op een paar honderdduizend klanten is dat kassa.
