Graag zou ik inzicht krijgen in de gezinssituatie van mensen en soort woonruimte met daarbij het bedrag aan voorschotnota dit om te kijken of mijn voorschotbedrag niet belachelijk hoog is.
Mijn situatie:
Eengezinswoning
1 persoon
Voorschotnota gas + electra 140,-
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Voorschotnota energie
Re: Voorschotnota energie
kan je niet beter bij jouw in de buurt rondvragen. Bij je voorschot zit ook nog wat zaken als afvalstoffen heffing en gemeentelijke dingetjes en die kunnen voor elk gebied anders zijn volgens mij.
I woon ook in een eengezinswoning. Wij zijn met z'n drieen en betalen wij 150 euro per maand. Maar daar zitten ook alle gemeentelijke dingen, kabel radio en tv, water etc...
Woon in Rotterdam in 1-gezinswoning met 1 persoon.
Ga aan voorschot betalen € 102,00.
Is wel een nieuwbouwwoning dus goed geisoleerd en een goede cv-ketel.
Ga aan voorschot betalen € 102,00.
Is wel een nieuwbouwwoning dus goed geisoleerd en een goede cv-ketel.
Gezinstussenwoning.
3 Slaapkamers .
Vrij nieuwe HR ketel ( 2 jr. oud )
2 Volwassen personen
Wij betalen ( NUON ) aan voorschot € 136, maar heb dat onlangs zelf verhoogd naar € 150 per maand.
Gas, elektriciteit, water en de nodige heffengingen en belastingen.
Geen kabel of dergelijke.
Het zal denk ik ook wel wat schelen, of dat men de hele dag thuis is, of overdag werkt. In ons geval is er altijd èèn persoon de hele dag thuis dus in de winter de verwarming aan. ( Niet te hoog)!
Fannie
3 Slaapkamers .
Vrij nieuwe HR ketel ( 2 jr. oud )
2 Volwassen personen
Wij betalen ( NUON ) aan voorschot € 136, maar heb dat onlangs zelf verhoogd naar € 150 per maand.
Gas, elektriciteit, water en de nodige heffengingen en belastingen.
Geen kabel of dergelijke.
Het zal denk ik ook wel wat schelen, of dat men de hele dag thuis is, of overdag werkt. In ons geval is er altijd èèn persoon de hele dag thuis dus in de winter de verwarming aan. ( Niet te hoog)!
Fannie
Voorschot bedrag hoeft niet belachelijk hoog te zijn maar als je daadwerkelijke verbruik dat wel is dan ben je nog zuur aan het einde van het jaar