Wacht nog op uitbetaling door Kikker Energie

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Debbie Baker
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 sep 2024 22:48

Wacht nog op uitbetaling door Kikker Energie

Ongelezen bericht door Debbie Baker »

Na het hele gedoe met Kikker Energie en de tariefverhoging, ben ik overgestapt naar een andere leverancier. Volgens mijn eindafrekening krijg ik nog ruim 400 euri van Kikker. Nu een maand later nog steeds niets ontvangen, ik begin me zorgen te maken 😢. De klantenservice van Kikker geeft aan dat er een storing zou zijn.

Moneyman
Berichten: 31158
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Wacht nog op uitbetaling door Kikker Energie

Ongelezen bericht door Moneyman »

Een paar weken is niet zo gek, zeker als er een storing is. Je kunt ze een laatste termijn geven en in gebreke stellen, misschien brengt dat wat druk aan.

BL2
Berichten: 5010
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Wacht nog op uitbetaling door Kikker Energie

Ongelezen bericht door BL2 »

Altijd opvallend hoe vaak er storingen zijn bij wijzigingen van het pakket naar goedkoper, opzeggen of terugbetalingen.

Wil je iets afsluiten of boeken, er is nooit een storing......

NeoDutchio
Berichten: 12641
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Wacht nog op uitbetaling door Kikker Energie

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Gezien de dubieuze praktijken van Kikker zou ik mij ook zorgen maken. Is de eindafrekening van Kikker waar op staat dat er geld terug moet komen? In dat geval moet er binnen 4 weken terug betaald zijn. Mocht die tijd voorbij zijn geef dan aan dat Kikker nog eenmaal een x aantal dagen krijgt waarna u de vordering aan een incassobureau kan geven. Uiteraard kunt u daarna daad bij het woord voeren.

Debbie Baker
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 sep 2024 22:48

Re: Wacht nog op uitbetaling door Kikker Energie

Ongelezen bericht door Debbie Baker »

Ja de eindafrekening kwam eind augustus binnen, dus nog een paar dagen te gaan 🤞🏻

witte angora
Berichten: 31975
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Wacht nog op uitbetaling door Kikker Energie

Ongelezen bericht door witte angora »

O, maar dat soort bedrijven wacht vaak op het allerlaatste moment om zoveel mogelijk rente van je geld te trekken. Of om de schuld bij de bank zo lang mogelijk zo laag mogelijk te houden en op die manier de rentelast zo klein mogelijk te houden.

Vinger aan de pols houden, niet kletsen of dreigen, maar gewoon doorpakken.

Plaats reactie