LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wanneer overstappen?

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
martijn.aa

Wanneer overstappen?

Ongelezen bericht door martijn.aa »

Hallo,

Ik wil graag overstappen naar een andere energie leverancier. Zit op dit moment bij Eneco en heb een 1 jarige contract tot 01.01.15.
Als ik nu een nieuw contract afsluit wanneer kan ik deze het beste laten gaan? Op 01.01.15 of moet dit een dag later zijn?

Groet Martijn

berndv

Re: Wanneer overstappen?

Ongelezen bericht door berndv »

Vermoedelijk heb je een opzegtermijn, dus 1 januari ga je niet halen.

martijn.aa

Ongelezen bericht door martijn.aa »

Oke dan vul ik 01.02.15 bij de nieuwe leverancier weet ik ook zeker dat ik geen boete krijg.

Eneco mdw

Ongelezen bericht door Eneco mdw »

Beste martijn.aa,

Ik zag uw bericht voorbij komen. Jammer om te lezen dat u van plant bent over te stappen. Als uw contract afloopt per 1 januari 2015, kunt u die datum inderdaad doorgeven aan de nieuwe leverancier. Zo voorkomt u dat u te vroeg overstapt.

Heeft u een nieuw aanbod van ons meegenomen in de afweging om over te stappen? Als we u alsnog een aanbod mogen doen, horen we dat natuurlijk graag. Wilt u dan uw gegevens mailen naar [email protected] t.a.v. Kelly en onder vermelding van dit bericht? We nemen dan contact met u op.

Als u overstapt omdat u ontevreden over ons bent, horen we dat ook graag. Graag verneem ik dan wat er is misgegaan, zodat we hier waar nodig actie op kunnen ondernemen.

Met vriendelijke groet,

Kelly, medewerkster Eneco

Gesloten