| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] weet iemand het e-mail adres van NUON
-
Gast
weet iemand het e-mail adres van NUON
Graag hoor ik of iemand het e-mail adres heeft van NUON.
Ik wil ze namelijk een mail sturen met afschrift afrekening,maar kan alleen via hun site ze benaderen en daar kan ik geen aanhangsel aan plakken.
Dus als iemand een idee heeft welk e-mail adres ze hebben,dan hoor ik dat graag.
Ik wil ze namelijk een mail sturen met afschrift afrekening,maar kan alleen via hun site ze benaderen en daar kan ik geen aanhangsel aan plakken.
Dus als iemand een idee heeft welk e-mail adres ze hebben,dan hoor ik dat graag.
-
Gast
Re: weet iemand het e-mail adres van NUON
De mailtjes die ik van Nuon krijg zijn altijd afkomstig van [email protected].
Dit lijkt welk op de nuon website:
Dienstbaar doen maar niet dienstbaar zijn.
Als je werkt bij het nuon, kun je toch op zijn minst vermelden (of uitzoeken) wat het email-adress wel is!
Of ben ik een beetje naïef?
Code: Selecteer alles
Bericht door Gast » 16 maart 2005 11:06
laatste 2 bestaan niet (ik werk bij nuon)Als je werkt bij het nuon, kun je toch op zijn minst vermelden (of uitzoeken) wat het email-adress wel is!
Googlen op "emailadres nuon" levert dit op:Gast schreef:Graag hoor ik of iemand het e-mail adres heeft van NUON.
http://www.energie-vergelijker.com/ener ... /nuon.html
Jep, heel dienstbaar. Misschien zal die na 7 jaar al we niet eens meer bij de Nuon werken.MAPS- schreef:Dit lijkt welk op de nuon website:
Dienstbaar doen maar niet dienstbaar zijn.Code: Selecteer alles
Bericht door Gast » 16 maart 2005 11:06 laatste 2 bestaan niet (ik werk bij nuon)
Als je werkt bij het nuon, kun je toch op zijn minst vermelden (of uitzoeken) wat het email-adress wel is!
Nuon is een ramp! Je kan ze niet mailen, en zelfs als je ze belt, houden ze je 42min in de wacht.
Ze blijven je rekeningen sturen, ook al heb je ze al lang betaald, en wil je over naar ander energie bedrijf! Ik heb foto's waarop ik kan aantonen dat ik betaald heb, maar je kan ze niet mailen, en elke keer die aanmaning, en komt er 10,- weer bij, anders sluiten ze je af!
Ze blijven je rekeningen sturen, ook al heb je ze al lang betaald, en wil je over naar ander energie bedrijf! Ik heb foto's waarop ik kan aantonen dat ik betaald heb, maar je kan ze niet mailen, en elke keer die aanmaning, en komt er 10,- weer bij, anders sluiten ze je af!
een interessante gast als gebruiker.
naam in het zwart en niet te selecteren en geeft ook geen aantal berichten aan.
Tip:ruud_a schreef:een interessante gast als gebruiker.
Kijk eens naar het datum!
Toen was het nog mogelijk als GAST te reageren, zonder een account aan te maken!