LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welkomsbrief van OXXIO zonder ons te hebben aangemeld!

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Welkomsbrief van OXXIO zonder ons te hebben aangemeld!

Ongelezen bericht door tennis »

CaptainSlow schreef:
troubleshooter schreef:OXXIO medewerkster hartelijk dank voor uw inzet en annulering, de verkopers, althans hun baas, is gisteravond bij ons aan de deur geweest en heeft persoonlijk diens excuses aangeboden. De verkopers hadden gewoon het verkeerde huisnummer vermeld. Opgelost dus.
Je inkt is wat dik.

Maakt niet uit, TS heeft zijn openingspost verwijderd, omdat het is opgelost! :?: :roll:

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: Welkomsbrief van OXXIO zonder ons te hebben aangemeld!

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Geloof er geen bal van, van dat verkeerde huisnummer.
Als er bij Oxxio (of welke leverancier dan ook) een naar ik aanneem aan de deur ingevulde en ondertekende aanvraag binnenkomt van mijn buren, met daarop hun persoonsgegevens en bankrekening nummer maar met mijn huisnummer, dan kan ik me niet voorstellen dat ze al die gegevens vervolgens klakkeloos omzetten op mijn naam.
Ik kan me nog enigszins voorstellen dat ze een welkomstbrief opstellen aan mijn buren, die vervolgens bij mij in de bus valt omdat mijn huisnummer per ongeluk gebruikt is, maar dan stap ik daarmee naar de buren en post ik niet op dit forum.

Echter, bij de volgende stap, de daadwerkelijke switch wordt er toch ook informatie uitgewisseld met de netbeheerder en moet toch ook opvallen dat de gegevens niet overeen komen???

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Welkomsbrief van OXXIO zonder ons te hebben aangemeld!

Ongelezen bericht door tennis »

Je twijfeld aan de oprichtigheid van TS?
Neem het toch met een korreltje zout.
In feite heeft het geen nut, om zich hier druk over te maken, gewoon lezen, en het hoofd schudden!

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: Welkomsbrief van OXXIO zonder ons te hebben aangemeld!

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Je twijfeld aan de oprichtigheid van TS?
Nee, aan diegene die gezegd heeft dat het alleen een verkeerd huisnummer geweest is.
Hoewel het wel vreemd is dat TS het openingsbericht verwijderd heeft en iedereen nu een discussie zit te lezen waarvan men geen idee heeft waar het eigenlijk over ging.

Misschien inderdaad maar een slotje er op? (ik geloof niet dat Radar dit wel eens doet?)

Gesloten