LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welkomstpremie

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
reneoost

Welkomstpremie

Ongelezen bericht door reneoost »

Hallo, ik stap elk jaar over naar de goedkoopste energieleverancier. Nu is voor mij op dit moment het goedkoopst een aanbieding van NUON waarbij een welkomspremie geldt van 190 euro.

In de voorwaarden staat dit :

Als het bij deze Actie hoort, ontvangt u éénmalig de welkomstpremie zoals omschreven op de prijsvergelijkingsite. De welkomstpremie is alléén voor nieuwe klanten van Nuon. U mag het afgelopen jaar geen stroom en/of gas bij Nuon hebben afgenomen. U vindt de hoogte van de welkomstpremie terug in onze bevestigingsbrief. De welkomstpremie wordt aan het einde van het eerste jaar via een aparte factuur aan u uitbetaald.

Nu mijn vraag. Als ik dit 1 jarig contract gewoon uitdien en stap volgend jaar weer over naar een andere leverancier, krijg ik dan de welkomspremie gewoon uitbetaald?
Ik ben benieuwd of jullie daar ervaringen meehebben... (ik breek het contract dus niet vroegtijdig af, maar zit de looptijd van 1 jaar gewoon uit.

Alvast bedankt voor jullie ervaringen en feedback!

henk51

Re: Welkomstpremie

Ongelezen bericht door henk51 »

Je kan na 1 jaar gewoon overstappen naar een ander.Zorg wel dat je wel exact het jaar uitdient.
Ik doe dit al jaren.

gr Henk

Bob Schurkjens

Re: Welkomstpremie

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik ook. Let goed op dat Nuon de afgesproken tarieven hanteert en ook daadwerkelijk die 190 euro uitbetaalt. Energieleveranciers "vergeten" dit nogal eens.

Gesloten