Via de woningvereniging had ik een aanbieding gekregen om, voordelig, over te
stappen naar Woonenergie. Dit heb ik gedaan, waarna ik van Essent een brief
kreeg dat ik overgestapt zou zijn naar Oxxio.
Dit heb ik meteen nagevraagd aan Woonenergie hoe dat kon, maar zij
beweerden niets met Oxxio te maken te hebben, het zou een misverstand zijn.
Ik heb nagevraagd bij Essent hoe zijn bij Oxxio komen en ik kreeg te horen
dat Oxxio navraag heeft gedaan bij de netwerkbeheerder.
Dit heb ik weer bij Woonenergie gelegd en zij beweren nog steeds niets met
Oxxio te maken te hebben.
Dit vond ik nogal vreemd en op basis hiervan ben ik op internet gaan
rondkijken en las ik alleen maar negatieve verhalen. Ook krijg ik steeds hele korte en ontwijkende antwoorden op mijn vragen die ik gesteld heb.
Inmiddels heb ik het contract bij Woonenergie geannuleerd en wil gewoon bij Essent blijven. Van de annulering zou ik een bevestiging krijgen met een acceptgiro voor de opzegkosten per product bij Woonenergie (hier wacht ik nog op).
Nu vraag ik mij af of ik wel verplicht ben deze kosten te betalen naar aanleiding van dit vage Woonenergie/Oxxio verhaal of kan ik op basis van deze informatie onder de opzegkosten uitkomen? Weet iemand hier iets van?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Woonenergie/Oxxio
-
deoxxiomedewerker
- Contacteer:
Re: Woonenergie/Oxxio
Beste Patlieske,
Uw forumbericht van 3 februari jl. maakt duidelijk dat u vragen heeft omtrent uw annulering/opzegging. Graag zou ik de situatie voor u willen uitzoeken. Ik verzoek u daarom vriendelijk mij uw nickname en uw klant- en telefoonnummer door te geven via [email protected], zodat ik snel contact met u kan opnemen.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Fabiënne
‘De Oxxiomedewerker’
Uw forumbericht van 3 februari jl. maakt duidelijk dat u vragen heeft omtrent uw annulering/opzegging. Graag zou ik de situatie voor u willen uitzoeken. Ik verzoek u daarom vriendelijk mij uw nickname en uw klant- en telefoonnummer door te geven via [email protected], zodat ik snel contact met u kan opnemen.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Fabiënne
‘De Oxxiomedewerker’