LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bankkosten buitenland EUROland???
bankkosten buitenland EUROland???
Hebben er nog meer mensen 'last'van kosten die de bank berekent voor elke betaling die je in het buitenland doet met je creditcard??? Ik moet nu voor elke betaling Euro 0,15 betalen! Vroeger moest je wel kosten betalen maar dat was in verband met de valuta-omrekening, maar we leven nu toch in EURO-land?
Re: bankkosten buitenland EUROland???
moet je lekker in eurolanden met je pinpas betalen,dan is het gratis, je betaald in nederland ook kosten als met je creditcard geld opneemt.Maar als je in het buitenland betaald met je creditcard betaal je geen kosten.
Hmz....lekker zo'n eenheidsmunt. Aan het opvoeren van al die transactiekosten kun je al zien dat het een enorme farce aan het worden is.
Enneh: correct me if I'm wrong, maar pas sinds de euro ingevoerd is hoor ik mensen praten over economische recessie....
Nederland moet terug naar de gulden!!
Enneh: correct me if I'm wrong, maar pas sinds de euro ingevoerd is hoor ik mensen praten over economische recessie....
Hmz....lekker zo'n eenheidsmunt. Aan het opvoeren van al die transactiekosten kun je al zien dat het een enorme farce aan het worden is.
1. betalen met je pinpas in het buitenland is NIET gratis
2. betalen met je creditcard in het buitenland is eveneens NIET gratis
3. Karel; er zit een wereld van verschil tussen geldopname en betalen.
Daarbij blijft het schadelig. Wel eens geld overgemaakt naar het buitenland? € 12,50 kosten. ik hadhet beter aangetekend in een envelopje kunnen doen.
2. betalen met je creditcard in het buitenland is eveneens NIET gratis
3. Karel; er zit een wereld van verschil tussen geldopname en betalen.
Daarbij blijft het schadelig. Wel eens geld overgemaakt naar het buitenland? € 12,50 kosten. ik hadhet beter aangetekend in een envelopje kunnen doen.