LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belangrijke vraag : cpi aragon paddock

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
ikevroon

Belangrijke vraag : cpi aragon paddock

Ongelezen bericht door ikevroon »

hallo ik word 6 april 16 en ik wil een leuke scooter kopen
ik heb de cpi aragon paddock gezien
maar er zijn maar 3 a 4 dealer is nl die ze verkoopen voor 1.599
mijn vraag is daarom ook heeft iemand ervaring met die dingen
zijn ze goed of gaan ze snel stuk
hij komt uit taiwan lijkt mij niet heel slecht
ik wil graag julie mening er over hooren

en miss zijn er dealer die dit lezen die wat leuks in de aabieding hebben ik heb rond de 1500 euro :wink:

hier een foto van de scooter
http://mofs.se/catalog/images/CPI-Paddock-orang.jpg

LeoZ

Re: Belangrijke vraag : cpi aragon paddock

Ongelezen bericht door LeoZ »

Ben bang dat het een "bami" scooter is en weinig dealers hebben er echt verstand van en geven de juiste aandacht aan deze scooters.

Kijk op www.kymco.nl en kijk bij scooters naar de Super8 (model 2009), een viertakt en van eigenaars op de site: www.kymcotourclubnederland.nl kan je lezen hoe tevreden men is over diverse Kymco modellen!

Zelf bezit ik de GrandDink, maar die vindt je mogelijk niet sportief genoeg.

De Super8 is een viertakt, rijdt wat minder fel dan een 2Takt, maar het blok van een 4takt draait rustiger én is veel zuiniger!

Deze (nieuwe) Kymco Super8 kost €1599,-

Op de Kymco site kan je ook op zoeken waar de dichtst bijzijnde Kymco dealer te vinden is.

Succes!

Aragon GP

Ongelezen bericht door Aragon GP »

Hallo,

Ik heb zelf een CPI aragon alleen dan een GP versie (sport) in de Renault formule 1 kleuren. Ik heb deze scooter in Hengelo (GLD) gekocht. Ik heb er nu ongeveer 1650km mee achter de rug, en hij rijdt fantastisch, de eerste beurt zat bij de aanschafprijs in.

Ik zat in het begin ook heel erg te twijfelen of ik een CPI (taiwan, chinees) of een andere (europese) scooter zou kopen. Maar ik heb er ABSOLUUT geen spijt van dat ik deze SUPER scooter heb gekocht. Op de GP zit standaard een sport uitlaat, terugloop en de mijne loopt 60 km/h. Kwalitatief is hij natuurlijk niet zo goed als een aprillia, maarja daar is de prijs ook naar. een nieuwe aprilia kost al snel 2600 en deze was nieuw 1700. De uitlaat is van roestvrij staal en de bouten ook.

Al met al, ik heb er absoluut geen spijt van dat ik deze scooter heb gekocht.

PS. Veel mensen draaien hun nek om als je voorbij rijdt op deze scooter, ook al veel leuke complimenten gehad zoals: Wat een mooie kleuren van de Renault is dat toch? of Kerel, was die uitlaat standaard of heb je die er zelf opgezet?

Ik hoop dat je hierwat aan hebt! Veel succes! en als ik jouw was zou ik het gewoon doen, de scooter is niet de duurste en er zit 2 jaar garantie op. Nerons was er mee gestopt (de dealer) maar volgens het bedrijf waar ik hem heb gekocht hebben ze ook al weer een andere dealer. 8)

Echelon

Ongelezen bericht door Echelon »

Een scooter met zo weinig dealers en waarover niet veel bekend is....hmmmm....
Ik heb er overigens ook nog nooit van gehoord....noch cgi bij mijn dealer zien staan, en die heeft toch aardig wat merken!

Als ik jou was had ik voor de 1600 liever een 2ehands MERK scoot bij de dealer gekocht.

In jouw geval moet dat waarschijnlijk een snelle scoot worden :D dus waarom koop je geen goede tweedehands Aerox of Speedfight 2?
Dat zijn bekende scoots waar veel snelle scooterboys op rijden 8) , lijkt me een betere keus dan dit vage merk.

Ik zou wel goed oppassen bij het 2e hands aanschaffen van deze racescoots....zorg dat je geen afgetrapt ding koopt en het liefst bij een betrouwbare dealer.

Of spaar anders nog even iets langer door. Ik heb mij ooit ook laten verleiden een goedkope scoot te kopen: niets dan gezeik....en de uiteindelijke teleurstelling was die paar honderd euro korting niet waard kan ik je verzekeren.

Rij voorzichtig :D

Groeten, Echelon.

Gesloten