Heeft er iemand al een ervaring gehad met het bedrijf J&M Bromfietswinkel. j-en-m.nl/
Ik bedoel dan vooral het vooraf aanbetaling van een 2e hands scooter en het wel of niet nakomen van de gemaakte afspraken.
Ik had € 100,00 aanbetaling gedaan met 2 maanden garantie op papier. Bij aflevering bleek paar onderdelen waren kapot . Dus retour aan de eigenaar van het bedrijf dat het eerst moet gerepareerd worden.
Nu 1 week later hoor ik dat ik geen garantie kreeg bij onderdelen. De scooter wordt niet gemaakt, ook niet na het leveren. € 100,00 aanbetaling kwijt.
Wie kan me helpen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaring gevraagd J&m Bromfietswinkel
Re: Ervaring gevraagd J&m Bromfietswinkel
hoe heeft u besteld? Via internet of gewoon in de winkel?
En waarom willen ze u de aanbetaling niet terugbetalen? Als ik het zo lees, lijkt het alsof de koop ontbinden is/wordt.
heeft u niet bij aflevering het volledige bedrag betaald? Wat waren de defecten en waren die defecten vooraf al bekend?ecva schreef:Bij aflevering bleek paar onderdelen waren kapot . Dus retour aan de eigenaar van het bedrijf dat het eerst moet gerepareerd worden.
En waarom willen ze u de aanbetaling niet terugbetalen? Als ik het zo lees, lijkt het alsof de koop ontbinden is/wordt.
Re: Ervaring gevraagd J&m Bromfietswinkel
Wij hebben via internet besteld. Het kost € 675,00
Wij hebben bij aflevering € 575,00 niet betaald. Omdat de kap achter de stuur aan de linkerkant was kapot en los. Aan de rechterkant was een stuk je plaatje kapot. Deze defecten was vooraf niet bekend, ook niet via foto's.
Degene de scooter bracht was de vader van de eigenaar. Toen had ik opmerking gemaakt dat de factuur met 2 maanden garantie alleen geldt voor service was niet de afspraak. Na mijn verzoek had de vader achter de service + onderdelen met zijn handtekening erop. Hij nam de scooter terug met de factuur en belooft me gerepareerd worden of geld teruggeven.
Na 1 week de winkel gebeld zei de zoon (eigenaar) dat de garantie zonder onderdelen dat wij geen recht voor de garantie.
Hij zou overleggen met zijn vader. Maar na 1 week geen contact met ons.
De € 100,00 aanbetaling zijn wij nu kwijt.
Wij hebben bij aflevering € 575,00 niet betaald. Omdat de kap achter de stuur aan de linkerkant was kapot en los. Aan de rechterkant was een stuk je plaatje kapot. Deze defecten was vooraf niet bekend, ook niet via foto's.
Degene de scooter bracht was de vader van de eigenaar. Toen had ik opmerking gemaakt dat de factuur met 2 maanden garantie alleen geldt voor service was niet de afspraak. Na mijn verzoek had de vader achter de service + onderdelen met zijn handtekening erop. Hij nam de scooter terug met de factuur en belooft me gerepareerd worden of geld teruggeven.
Na 1 week de winkel gebeld zei de zoon (eigenaar) dat de garantie zonder onderdelen dat wij geen recht voor de garantie.
Hij zou overleggen met zijn vader. Maar na 1 week geen contact met ons.
De € 100,00 aanbetaling zijn wij nu kwijt.