LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Fietsalarm Cycla
Fietsalarm Cycla
Enige tijd geleden werd het fietsalarm Cycla geïntroduceerd. Bij ontvangst werkt het prima. Ook de eerste 5 minuten buiten. Daarna niets meer. Gemaild naar Cycla. Oude opgestuurd en nieuwe ontvangen. Werkt prima bij ontvangst maar na 5 minuten buiten (te koud?) niets meer. Gebeld met Cycla. Ze zijn met de fabrikant bezig en ik word zo spoedig mogelijk geholpen. Ik ben niet de enige. Nog steeds niets gehoord. Meer klachten hierover?
Re: Fietsalarm Cycla
Ik heb in dezelfde periode een Cycla fietsalarm verkocht welke soms kuren vertoonde.
Heb hier Cycla Nederland voor benaderd. Ze verklaarden dat in de eerste leveringen (september) dit probleem voorkwam.
Kan niet anders zeggen dat mijn mail keurig werd beantwoord, ben zelfs teruggebeld door (volgens mij) de direktie, en kreeg zonder verdere kosten half oktober 2 nieuwe Cycla's opgestuurd die overigens beiden zeer goed werken.
Heb hier Cycla Nederland voor benaderd. Ze verklaarden dat in de eerste leveringen (september) dit probleem voorkwam.
Kan niet anders zeggen dat mijn mail keurig werd beantwoord, ben zelfs teruggebeld door (volgens mij) de direktie, en kreeg zonder verdere kosten half oktober 2 nieuwe Cycla's opgestuurd die overigens beiden zeer goed werken.