Tweeënhalf jaar geleden heb ik bij Fietsenwinkel.nl een elektrische Sparta gekocht.
Voor onderhoud heb ik hem elk jaar bij een fietsenmaker gebracht voor onderhoud.
Inmiddels heb ik daar al een nieuwe ketting, een nieuwe versnellingsnaaf, een nieuwe koplamp en een nieuw slot gekregen omdat het voortijdig stuk ging.
Tot overmaat van ramp, vliegt bij elke flinke hobbel mijn accu los waardoor de ondersteuning wegvalt en de fiets enorm zwaar trapt. Daarbij maakt de eens zo geruisloze voormotor contstant een schurend, raspend geluid.
De fietsenmaker zet voor mij à €140,- een nieuwe accudrager op de fiets. Helaas blijkt het probleem minder, maar niet verholpen te zijn.
Tijd om maar eens de service van de fietsenwinkel.nl aan te spreken. Die belooft de fiets op te komen halen voor reparatie.
Na drie keer een afspraak te hebben gemaakt (ze eerste twee keer komen ze gewoon niet opdagen) wordt de fiets door een transportbedrijf opgehaald.
Vervolgens een week radiostilte. Weer gebeld. Nee de fiets is nog niet geariveerd. Het kan wel even duren omdat we een groot bedrijf zijn. (per keer dat je beld, hang je minstens 20 minuten in de wacht met het vreselijke muziekje van Katie Melua, 9 milion bicycles)
Inmiddels ben ik 6 weken verder, zonder fiets -ze hebben geen leenfietsen voor me-, en weer gebeld. Dit keer bijna drie kwartier in de wacht. Het meisje aan de telefoon weet niet waar mijn fiets is. Ze gaat het haar leidinggevende vragen .
Weer het muziekje, maar geen antwoord op mijn vraag. Als ik vraag naar de leidinggevende krijg ik te horen dat ik teruggebeld wil worden. Hierna nooit meer iets vernomen.
Als je de reclame mag geloven staan ze met een probleem onmiddelijk op de stoep.
Zo niet dit bedrijf.
Ik ben het spuugzat.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Fietsenwinkel.nl: geen service ondanks beloftes
Fietsenwinkel.nl: geen service ondanks beloftes
Laatst gewijzigd door Radar op 03 aug 2017 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.
Re: Fietsenwinkel.nl: geen service ondanks beloftes
Niet om het een of ander, maar van fietsenwinkel.nl heb ik nu ongeveer 20 mailtjes gekregen, dat mijn fiets klaar staat.
Ik ken ze niet, maar als een bedrijf zulke mailtjes stuurt (kennelijk willekeurig), twijfel ik op recht aan de intenties van een dergelijk bedrijf
Ik ken ze niet, maar als een bedrijf zulke mailtjes stuurt (kennelijk willekeurig), twijfel ik op recht aan de intenties van een dergelijk bedrijf
Top service! Geen fiets bestellen, niets betalen en hem toch zo op kunnen halen.ZaBo schreef:Niet om het een of ander, maar van fietsenwinkel.nl heb ik nu ongeveer 20 mailtjes gekregen, dat mijn fiets klaar staat.
https://m.youtube.com/watch?v=eHQG6-DojVw
Dit kan echt niet. Ik zou eerst wat aan die muziek doen en dan pas iets aan uw fiets. Dat mogen ze klanten toch niet aandoen ?!
Dit kan echt niet. Ik zou eerst wat aan die muziek doen en dan pas iets aan uw fiets. Dat mogen ze klanten toch niet aandoen ?!
Ik heb in april een fiets gekocht bij fietsenwinkel.nl. Helaas was de fiets in mei al kapot, spaken los, slag in het achterwiel. In de winkel afgegeven in Nijmegen en daar werd beloofd dat dit onder de garantie zou vallen. Uiteindelijk 2 weken niets gehoord, terug naar de fietsenwinkel en door een onvriendelijke medewerker te horen gekregen dat ik toch echt iets met de fiets gedaan moest hebben, dat het nu al kapot is, wat echter niet het geval was. Met de klantenservice gebeld, 1 uur in de wacht, daarna opgehangen. E-mail: Na 5 weken nog geen reactie, 2e e-mail geschreven, heel onbeschoft beantwoord en herhaald wat de medewerker in de winkel zei. Mijn advies is: afblijven van fietsenwinkel.nl, heel slechte klantenservice.