Weet je wat erg is Johannes, iedereen die met scooter verkoop gaat beginnen omdat daar snel en makkelijk geld te verdienen zou zijn.Geplaatst op 22 Okt 2007 07:45 door baotianonline
--------------------------------------------------------------------------------
Beste Jan,
Sorry was erg druk geweest... Niet veel achter mijn eigen home pc gezeten..... dan mis je de fun van hier nog wel eens...
Jij bent wel druk geweest met schrijven lol..
Verder alles goed hoop ik...
Maar mbt tot Garantie.. die 6000km en 12 maanden zijn normaal voor alle Baotian en overige C... scooters
Dit kost de verkoper niets, kunnen ze zo door claimen..
Maar veel handelaren kopen zonder Garantie is lekker goedkoop (denk ik) ze doen toh geen onderhoud en service dus wat hebben ze aan Garantie... Wij verkopen nooit zonder GARANTIE.... En het claimen van Garantie is en blijft probleemloos...voor onze klanten..
En dan nog de grap van €. 75,00 of meer betalen voor extra GARANTIE heb je ie al gelezen.. Iets bij kopen wat je al hebt.. en nog betalen ook...
Kijk hier maar eens: http://www.eenscootervooriedereen.nl/pr ... cts_id=417 die maken het wel heel erg.
Mvgr Johannes
Of Watersport bedrijven die scooters gaan verkopen, is hetzelfde als wij ineens TV's of wasmachines gaan verkopen.
Blijkt dan dat scooters niet zo snel te verkopen zijn en worden ze tegen belachelijke prijzen via marktplaats gedumpt.
Ja wij leveren sommige Baotian scooters tegen staffel prijzen, op verzoek van vele klanten, die kopen dan liever op prijs en kiezen zelf voor de garantie wat hun past. Verschil is alleen dat wij de scooters wel goed afleveren en daarna nog steeds service/garantie en onderdelen leveren.
Wij zijn in iedergeval zo open en eerlijk om de klant te laten zien en kiezen wat hij wilt of hem past, en niet de deur uit te sturen met het idee dat hij garantie heeft en als ze dan terugkomen de deksel op de neus krijgen als de verkoper meedeeld dat ze een aanbieding gekocht hebben of een product zonder garantie.
Een Scooter voor Iedereen.