LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Practicomfort Slechte Service!

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
merijn002

Practicomfort Slechte Service!

Ongelezen bericht door merijn002 »

Zoals ik al op tros radar tegenkwam met 46 forums en 3 uitzendingen bied practicomfort erg slechte service.
Mijn ervaring is als volgt:
Een sympathieke bejaarde man zijn scootmobiel ging kapot op de woensdagmarkt. Toen heeft de gemeente hem geholpen om zijn scootmobiel tijdelijk bij onze zaak neer te zetten. Natuurlijk help ik deze aardige man graag. De gemeente heeft hem vervolgens naar huis gebracht en de man heeft ons laten weten dat zijn service inhoud dat de scootmobiel de volgende dag al opgehaald/gemaakt kon worden bij ons in de zaak. Donderdag belde hij ons echter op met het slechte nieuws dat practicomfort had gezegd dat zijn loeizware scootmobiel alleen op zijn eigen adres gerepareerd kon worden.. Hoe moet deze man dat in godsnaam regelen...? Inmiddels was het dus donderdag en nog niets geregeld. Practicomfort is weer gebeld en zou dan pas dinsdag kunnen komen om de scootmobiel te repareren. Dit is dus al helemaal niet de afspraak. Vervolgens komt deze aardige man weer bij ons dinsdag om te zeggen dat hij dinsdag nogmaals had gebeld hoe de stand van zaken was en bleek dat hij helemaal niet in de computer stond.. Geen bewijs nee natuurlijk niet met een telefoontje, lekker makkelijk als ze het zogenaamd 'druk' hebben. Op hun site staat wel dat er dagelijks 40 mensen uitrijden om klanten te helpen, maar meneer zijn afspraak werd ineens verschoven naar donderdag, wat dus wil zeggen dat er al 8 dagen overheen zijn gegaan. Vervolgens bel ik om te vragen hoe de stand van zaken is en waarom er zo slecht wordt omgegaan met klanten. Voordat ik iemand aan de telefoon kreeg heb ik eerst 2 keer 3 minuten de telefoon over laten gaan en met de vaste lijn gebeld. Terwijl ik daarna met mijn mobiel wel eindelijk iemand aan de telefoon kreeg. Helaas konden ze niks voor ons betekenen en laten ze deze meneer gewoon een week zonder vervoer zitten en beweren ze pas vandaag een belletje te hebben gehad. Grote onzin dus en begrijpelijk dat ze al 3 keer in de uitzending zijn geweest. Deze mensen leren dus duidelijk niet van hun fouten! Mijn advies, koop hier niets!!

Angela service

Re: Practicomfort Slechte Service!

Ongelezen bericht door Angela service »

Bedankt voor uw goede informatie, en uw goede vraag onze klant(en) niet teleur te stellen
wij doen ons uiterste best tevreden klanten met grote spoed te helpen
helaas heeft meneer niet gekozen voor onze snelle thuisbrengservice, zodat wij hem veilig thuis hadden kunnen brengen en de scootmobiel veel sneller kunnen repareren. wij zullen met spoed contact opnemen de scootmobiel op te halen, te repareren en meneer weer snel op pad helpen!
ter informatie. het serviceteam

Angela service

Beste Heer Merijn,

zojuist een fijn gesprek gehad met onze klant welke de scootmobiel defect bij u mocht stallen, onze dank aan u daarvoor!
de heer was alsnog erg blij met de snelle actie, de scootmobiel is inmiddels gerepareerd en meneer kan niet wachten er weer op uit te gaan
hij vertelde ons zojuist dat hij u morgen op zijn scootmobiel even gedag komt zeggen!
namens ons en meneer nogmaals dank

Angela Serviceteam Practicomfort
helaas kunnen wij u nu niet persoonlijk bereiken, vandaar dit geruststellende berichtje terug

Angela service

Zojuist ook de collega van Merijn gesproken (rijwielzaak)
daar had meneer tijdelijk zijn scoot geparkeerd waarvoor nogmaals onze dank
meneer rijdt weer onbezorgd rond, zoals het hoort!
klant en melder beide tevreden met onze afhandeling en oplossing
onze dank voor jullie informatie en schakelen

met vriendelijke groet,
angela service

Angela service

Bedankt voor uw compliment
we doen er alles aan, fijn te lezen dat het dan ook goed komt
suggesties of nog niet opgeloste vragen zijn altijd welkom
[email protected]

met vriendelijke groet

Angela service

Angela service

Wij doen er zoals beloofd alles aan goede en snelle service te bieden
reacties of openstaande vragen zijn welkom
graag met postcode en klantnaam, reacties voorzien van schuilnaam is voor ons lastig te behandelen
een bezoek aan ons bedrijf is net zo welkom
we staan er open voor....

met vr groet
Angela service

[email protected]

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Angela service schreef:Wij doen er zoals beloofd alles aan goede en snelle service te bieden
reacties of openstaande vragen zijn welkom
graag met postcode en klantnaam, reacties voorzien van schuilnaam is voor ons lastig te behandelen
een bezoek aan ons bedrijf is net zo welkom
we staan er open voor....

met vr groet
Angela service

[email protected]
Er zijn toch niet zoveel mensen die problemen hebben met jullie ?
Is dus toch vrij eenvoudig op te sporen !

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Angela service schreef:Bedankt voor uw goede informatie, en uw goede vraag onze klant(en) niet teleur te stellen
wij doen ons uiterste best tevreden klanten met grote spoed te helpen
helaas heeft meneer niet gekozen voor onze snelle thuisbrengservice, zodat wij hem veilig thuis hadden kunnen brengen en de scootmobiel veel sneller kunnen repareren. wij zullen met spoed contact opnemen de scootmobiel op te halen, te repareren en meneer weer snel op pad helpen!
ter informatie. het serviceteam
Raar.
Een klant die belt dat zijn scootmobiel stuk is kan onmogelijk sneller geholpen worden dan binnen een week.
Tenzij hij meer betaalt voor een 'thuisbrengservice'?
Dan kan het opeens wel?
Dus iemand met weinig geld laat Practicomfort met pech langs de weg staan met de scootmobiel, dan moet je maar meer betalen?
Lekker bedrijf runnen jullie!

[email protected]

Ongelezen bericht door [email protected] »

Ook ik heb een slechte ervaring met PractiComfort. Maandagavond 16-12-13 blijft de traplift, terwijl mijn man omhoog gaat op de meest ongunstige plek stilstaan. Geen beweging in te krijgen, ook het "daalsysteem" dat hem naar een betere parkeerplek moet brengen, werkt niet. Ik heb hem met moeite er veilig uit gekregen en de volgende dag gebeld. De eerste reactie was, "u moet alles zelf betalen, want u heeft geen servicecontract" Dat contract is blijkbaar het allerbelangrijkste voor ze, ze keek niet eens of we nog onder de garantie vielen. En die hadden we nog. Ik heb uitgelegd dat ik geen duur servicecontract ga nemen als ik nog garantie heb. Maar wie een service contract heeft krijgt behalve een ander aantal voordelen, VOORRANG. Met andere woorden, wie alleen maar garantie heeft moet maar wat extra wachten. Terwijl het voor mij als niet-invalide al heel moeilijk is om er langs naar boven te gaan. Wij hebben een traplift voor E7000,- aangeschaft en binnen het jaar gaat hij kapot, dat is al heel slecht. Dan doet ook het veiligheidssysteem waarmee je naar beneden kan, het niet. Dan mag je een aantal dagen, twee keer per dag, vaker durf ik het niet met hem, als invalide op een gevaarlijke manier jezelf in de bocht van de trap langs de lift wurmen. Ik begin nu ook te twijfelen of we de vorige keer, toen we zelf iets op de trap hadden laten staan en de lift het niet meer deed, wel correct zijn behandeld. We hadden toen natuurlijk zelf schuld daaraan, maar we moesten wel een duur onderdeel dat daardoor kapot was gegaan, betalen (E 200,-) Na wat er nu gebeurt, ga ik me van alles in mijn hoofd halen, natuurlijk.
Had ik de commentaren maar eerder gezien!
Ik ga in ieder geval een klacht naar het bedrijf sturen, hoewel ik heb begrepen dat ze daar hardleers zijn.
José Lubbers

1JanV

Ongelezen bericht door 1JanV »

kijk er zijn vele manieren om iemand zijn kroon van het hoofd te stoten. Een ding wil ik wel kwijt. Indien een bedrijf klantenbestand van 1500 heeft (kan meer of minder zijn). betekend het dat 1500 klanten op een adres allemaal iets verwachten. maar kan dat adres iets van 1500 klanten verwachten als 10% van hun in een week service wil. In en bij ieder bedrijf werken mensen die net als u ook fouten maken. Ik praat de klachten niet goed dat vooropgesteld. maar het punt is 1500 op 1. in de slappen tijden of begintijden is de inschatting van opstellen je service een heel moeilijk punt. Het naleven van welk je opgesteld hebt kan op 80% goed werken, maar als er spits is lukt dat gewoon niet. Dan is er een goedkopen smoes meestal even je redding, u gebruikt die ook weet ik zeker. Een zeer slechte service is een onderscheid samenstellen door middel klantenvoordeel of dergelijke zaken. Je staat voordat welk je naleeft als bedrijf of niet. dus verkoop als dienst verleende bedrijf geen discriminerende voordeelzaken. klant is klant. En even voor de goede orde de directeur heeft een andere begrip voor zaken dan het personeel.

oo4load

Ongelezen bericht door oo4load »

"Ik begin nu ook te twijfelen of we de vorige keer, toen we zelf iets op de trap hadden laten staan en de lift het niet meer deed, wel correct zijn behandeld. We hadden toen natuurlijk zelf schuld daaraan, maar we moesten wel een duur onderdeel dat daardoor kapot was gegaan, betalen (E 200,-) "

Dus u moest zomaar uw zelf veroorzaakte schade betalen terwijl u nog garantie had, en dat allemaal terwijl u extra zielig bent ivm invalide man? Schandalig!

1JanV

Ongelezen bericht door 1JanV »

oo4load schreef:"Ik begin nu ook te twijfelen of we de vorige keer, toen we zelf iets op de trap hadden laten staan en de lift het niet meer deed, wel correct zijn behandeld. We hadden toen natuurlijk zelf schuld daaraan, maar we moesten wel een duur onderdeel dat daardoor kapot was gegaan, betalen (E 200,-) "

Dus u moest zomaar uw zelf veroorzaakte schade betalen terwijl u nog garantie had, en dat allemaal terwijl u extra zielig bent ivm invalide man? Schandalig!
Zo kun je het dus ook lezen :mrgreen:

Gesloten