ik heb in juni 2008 een peugeot vivacity gekocht bij van OS rijwielen maar naar de eerste beurt gat twee maanden later de kilometer klok kopot.
in okt 2008 heb ik een pallet op mijn voetenplatau laten vallen deze was iets gescheurd in jan heeft deze een beurt gegeven toen was de klok nog goed maar in april hield deze er mee op nu zegt van os dit komt door dat er iets op is gevallen dus wordt de klok niet vergoed en peugeot verschuild zich achter de dealer deze zegt dit moet je oplossen met van os en dealer kan nu nooit meer op andere gedachten komen en zegt geen garantie dus als consument sta je machteloos tegen een slechte dealer en tegen een nog slechter merk peugeot
die niet zijn verantwoording neemt .
wij zijn helemaal klaar net dealer van os in apeldoorn welgelegenweg
en met peugeot wij ruilen waarschijnlijk deze bromfiefs in voor een ander merk want als ik zo lees op tros radar dan doet de peugeot slechte zaken
zijn er nog meer die klachten over deze dealer hebben.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] rijwielhandel van os apeldoorn
rijwielhandel van os apeldoorn
Laatst gewijzigd door lieftink op 06 dec 2009 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: rijwielhandel van os apeldoorn
sorry maar ik moet de daeler wel gelijk geven uw geeft aan dat er een palet op de voeten plank is gevalen het kan zijn dat deze ook op de teller bak is gevalen en daar naar op de tree plank aleen ik vind het niet netjes van deze persoon is het op uw werk gebeurd zo je vraag dan aan het bedrijf off zij melding willen maken van uw schade zo niet dan hoop ik dat uw een all risk heb dan kunt uw die bellen
groetjes rene
groetjes rene