LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] scootmobiel

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
miepie
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 apr 2004 21:14

scootmobiel

Ongelezen bericht door miepie »

Aangezien ik mijn rug heb gebroken en deze niet wil herstellen, heb ik een scootbobiel "mobigo" van Practicomfort gekocht op september 2007. Mijn man ook een omdat hij problemen met de luchtwegen had.
Heel leuk samen op stap met de scootmobiel. Maar vrijdag ging het mis. Wij vertrokken met zonnig weer op 22 augustus j.l., maar plotseling ging het regenen.
Wij hebben geschuild. De scootmobielen onder een tent gezet, en toen het regenen minder werd naar huis gereden. Sindsdien zijn de scoot-mobielen onbruikbaar. Zaterdag Prakticomfort gebeld, die doodleuk zeiden, dat we 2 á 3 dagen moesten wachten tot ze opgedroogd waren. Ze waren niet geschikt om in de regen mee te rijden. Maandag weer gebeld, weer werd verteld, dat geduld een schonen zaak was. Wij verzochten dringend om een monteur. Dinsdag weer gebeld, weer geduld en ook bleek dat de monteur niet was ingepland. Wij hadden een aanvullende verzekering afgesloten met volgens zeggen vervangend vervoer. Tot op heden nog steeds niets gehoord. Van deze service zakt mijn broek af. Dat verkoopt IN NEDERLAND apparaten die niet tegen de regen kunnen. Als men mij dit hadden verteld, was ik niet tot koop overgegaan. Je koopt ook geen fiets of auto die niet tegen de regen kan.
Als men ons geen redelijke oplossing voor dit probleem biedt, wil ik alles op alles zetten de koop ongedaan te maken.

miepie
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 apr 2004 21:14

Re: scootmobiel

Ongelezen bericht door miepie »

Wegens vakantie heeft Prakticomfort geen tijd voor vervangend vervoer maar ook niet voor reparatie. Misschien volgende week. Ik zit intussen sinds zaterdag j.l. zonder vervoer. Ben verplicht iedere keer als ik weg wil de auto te pakken. zelfs voor hele korte afstanden. Hoe los ik dit op? Graag uw adviezen naar telefoonnr.0135356419. Bij voortbaat mijn dank

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: scootmobiel

Ongelezen bericht door D1RK »

Jammer, ik lees dit nu pas, maar als je niet eens nat mag worden vind ik dit een waardeloos product.

Ik weet dat er vele wel in de regen gaan en die blijven werken, maar of het dezelfde is weet ik niet!

Graag vermelden hoe het is afgelopen... want plotselinge bui moet kunnen!

Gesloten