Hallo
Heb de Sparta GLS gekocht 20 febr. Direct al de motor niet goed
Achterwiel vervangen 2000 km mee gefietst weer achterwiel stuk. Weer een ander achterwiel er ingezet. 1300 km mee gefietst weer achterwiel kapot. Gaat lekker dus. Nu word vandaag weer een nieuw achterwiel geplaatst. Kijken hoe lang die weer mee gaat. Ben er dus een beetje zat van. Lijkt wel tweedehands. Jammer maar ik geen elektrische fiets weer
van Sparta. Je hebt dan wel garantie, maar dit lijkt nergens op. Die van mijn vrouw fietst prima met 2700 km nooit problemen mee
Die van mij lijkt wel een maandagochtend fiets
Als nu weer stuk gaat dan eis ik een nieuwe. En dat allemaal 5 maand oud.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sparta GLS
Re: Sparta GLS
dat je veel pech hebt is wel duidelijk
gelukig dat sparta er alles aan doet om jouw weer zo snel mogelijk op weg te helpen als het goed is hem je de volgende dag je fiets weer terug als het aan sparta licht teminste
gelukig dat sparta er alles aan doet om jouw weer zo snel mogelijk op weg te helpen als het goed is hem je de volgende dag je fiets weer terug als het aan sparta licht teminste
Ja inmiddels is de fiets na 2 dagen weer klaar.
De ondersteuning is nu ook weer goed was bij de vorige wiel ook niet goed.
Dus we kijken hoe lang het nu weer meegaat. lol
Verder fietst de fiets goed. De garantie is goed niks mis mee van Sparta
Alleen de dealer had bij het vorige wiel beter moeten kijken waarom de ondersteuning minder was dan normaal. Maar je hebt de fiets gekocht en dan sturen ze je vaak met een kluitje het riet in.
Heb de Fiets nu bij een andere dealer laten maken want de onze is op vakantie en ik wou niet zonder fiets, anders moest ik 3 weken wachten
Maar oke We kunnen weer kilometers maken hahaahah
groeten allemaal als er weer iets gebeurt dan zet ik wel een berichtje hier
De ondersteuning is nu ook weer goed was bij de vorige wiel ook niet goed.
Dus we kijken hoe lang het nu weer meegaat. lol
Verder fietst de fiets goed. De garantie is goed niks mis mee van Sparta
Alleen de dealer had bij het vorige wiel beter moeten kijken waarom de ondersteuning minder was dan normaal. Maar je hebt de fiets gekocht en dan sturen ze je vaak met een kluitje het riet in.
Heb de Fiets nu bij een andere dealer laten maken want de onze is op vakantie en ik wou niet zonder fiets, anders moest ik 3 weken wachten
Maar oke We kunnen weer kilometers maken hahaahah
groeten allemaal als er weer iets gebeurt dan zet ik wel een berichtje hier
Mijn vrouw e-bike GLS
Na 3600 km gefietst te hebben is nu de beurt van mijn vrouw fiets. Daar nu ook het achterwiel vervangen. Nu hebben we echt wel het vertrouwen kwijt in deze fietsen. Als je meer dan 1000 km er mee gefietst hebt dan begin je al weer te denken, wanneer gaat ie nu weer stuk.
We gaan weer lekker fietsen en we zien wel hoe het komt
groeten de GLS fietsers
Na 3600 km gefietst te hebben is nu de beurt van mijn vrouw fiets. Daar nu ook het achterwiel vervangen. Nu hebben we echt wel het vertrouwen kwijt in deze fietsen. Als je meer dan 1000 km er mee gefietst hebt dan begin je al weer te denken, wanneer gaat ie nu weer stuk.
We gaan weer lekker fietsen en we zien wel hoe het komt
groeten de GLS fietsers