LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sparta komt afspraak niet na / leveringsproblemen
Sparta komt afspraak niet na / leveringsproblemen
Verwijderd
Laatst gewijzigd door evdbeek op 04 mei 2014 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Sparta komt afspraak niet na / leveringsproblemen
Een fiets bestaat uit diverse onderdelen....
En als 1 ding niet tijdig leverbaar is moeten ze kiezen.
Ik kreeg een brief van ander merk of ze een aangepaste mogen leveren met ander merk onderdelen die volgens hun ongeveer gelijkwaardig zijn.
Sparta doet dit blijkbaar niet maar ik vermoed dat ze beide op dezelfde problemen wachten.
Als er tijdens productie ergens iets fout gaat met 1 onderdeel moeten ze dus kiezen.....
Andere monteren en klanten eerlijk melden of wachten.
Dus vermoedelijk niet Sparta maar een leverancier van onderdelen die zwaar in de problemen zit en is een ander model wel vlot leverbaar?
Soms is een ander type of merk fiets wel vlot leverbaar dus vraag morgen eens of er een gelijkwaardig alternatief is.
En als 1 ding niet tijdig leverbaar is moeten ze kiezen.
Ik kreeg een brief van ander merk of ze een aangepaste mogen leveren met ander merk onderdelen die volgens hun ongeveer gelijkwaardig zijn.
Sparta doet dit blijkbaar niet maar ik vermoed dat ze beide op dezelfde problemen wachten.
Als er tijdens productie ergens iets fout gaat met 1 onderdeel moeten ze dus kiezen.....
Andere monteren en klanten eerlijk melden of wachten.
Dus vermoedelijk niet Sparta maar een leverancier van onderdelen die zwaar in de problemen zit en is een ander model wel vlot leverbaar?
Soms is een ander type of merk fiets wel vlot leverbaar dus vraag morgen eens of er een gelijkwaardig alternatief is.
Wat is volgens jou "enige vorm van coulance" precies? Ik bedoel, als jij een auto met chauffeur eist voor elke dag dat je met tegenwind op je oude niet elektrische fiets moet fietsen, snap ik Batavus wel.evdbeek schreef:5 weken geleden 2x Sparta GLS e-bikes voor veel geld besteld bij de fietsenmaker.
Waar wij bijstonden heeft men naar Sparta gebeld met de vraag om de exacte leverdatum. Die zou Donderdag week 16 zijn.
Nu komt Sparta deze afspraak niet na,...geen fietsen en wanneer dan wel is maar de vraag. Volgens de fietsenmaker schijnt Sparta op het moment gigantische leverproblemen te hebben.
Als ik dat geweten had dat het al zo zou beginnen had ik ze niet gekocht. De dealer verwijst mij naar Sparta,.... Sparta gebeld en de heer T L komt met allerlei smoezen.
Ik vraag dan om enige vorm van coulance naar ons toe in dit geval. Dat wordt botweg geweigerd dus dat bewijst dan maar weer: "Waar een GROTE firma klein in kan zijn". Wij hebben volgende week een hotelletje geboekt om de fietsen eens over een langer stuk uit te proberen.....helaas dus !!
U bent gewaarschuwd !!!
Enige coulance,.... laat ik helemaal aan hun over om iets te bedenken voor de gedupeerde klanten. Alleen maar laten weten dat er niet geleverd kan worden en zoek het verder maar uit vind ik geen reactie die je van een gerenomeerd Nederlands bedrijf richting klant of dealer mag verwachten.
Tis trouwens mooi fietsweer ! Heb je geen oude voetbediende fiets ?