Na ongeveer 6 weken gebruik brak de standaard af, gelukkig thuis want de fiets was niet meer te gebruiken.
Vervolgens heeft de fietsenmaker gezorgd voor een andere standaard maar die was zo vreselijk instabiel dat dat gewoonweg gevaarlijk werd.
Gelukkig heeft de fietsenmaker een enorme fijne service want hij zit niet naast de deur helaas. Dus na wat heen en weer bellen heeft ie weer een stabiele standaard gemonteerd.
En wat gebeurd er 24 februari? Weer breekt de standaard af, dit keer gebruikte mijn man de fiets. Gelukkig weer voor de deur want geen idee wat ik moet als het ergens anders gebeurt en ik heb alle kids bij me (1,2,6 en 8 jaar).
Fietsenmaker besteld hem en het duurt een week voordat ik een nieuwe standaard zou hebben, en van de 7 dagen zou ik 2 dagen mijn fiets kwijt zijn!! Onacceptabel in mijn geval, ik moet ermee naar mijn werk, kids ophalen ed.
Vervolgens heb ik mail gestuurd naar de fabrikant want dit is volgens mij niet iets wat als "normaa'l"wordt beschouwd maar ik krijg een antwoord terug waar ik werkelijk helemaal niets aan heb.
Geen oplossing, alleen een mededeling welke standaard er nu wordt gebruikt.
Ik vind het een hele mooie fiets, hij fietst heerlijk maar ooo wat heb ik een spijt dat ik niet weer een fiets heb genomen van hetzelfde merk als wat ik al 7 jaar had en zonder een probeelmpje!!
Wat moet ik toch? Dit kan toch niet zo doorgaan?
![Confused :?](./../images/smilies/icon_confused.gif)