LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aankoop blackberry Torch telefoonkopen.nl

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
marvin700

Aankoop blackberry Torch telefoonkopen.nl

Ongelezen bericht door marvin700 »

Beste Lezer,

Een paar dagen geleden heb ik een Blackberry Torch gekocht bij een verlenging van mij T-mobile abbonement. Ik heb deze aankoop gedaan bij een filiaal van telefoonkopen.nl.

De eerste dag vertoonde de blackberry al problemen, ik heb enkele keren een battery-pull moeten doen vanwege het scherm en toetsenbord die niet meer reageerden. Daarnaast wiebelt het beeldscherm al terwijl ik hem normaal heb gebruikt.

Aangezien ik deze blackberry nu pas 3 dagen heb vindt ik dit heel jammer!

Wat kan ik met dit probleem doen?

Als het goed is zou ik een nieuwe moeten krijgen omdat hij niet naar behoren functioneerd en hij pas 3 dagen oud is. Als ik mijn blackberry nu al ter reparatie moet sturen vind ik dat echt erg.

Met vriendelijke groet,

M.

BBCS
Contacteer:

Re: Aankoop blackberry Torch telefoonkopen.nl

Ongelezen bericht door BBCS »

Je dient als eerst je te wenden tot telefoonkopen.nl.

Die zullen waarschijnlijk het toestel opsturen voor reparatie.
Helaas is het niet anders.

alfatrion

Re: Aankoop blackberry Torch telefoonkopen.nl

Ongelezen bericht door alfatrion »

marvin700 schreef:Als het goed is zou ik een nieuwe moeten krijgen omdat hij niet naar behoren functioneerd en hij pas 3 dagen oud is. Als ik mijn blackberry nu al ter reparatie moet sturen vind ik dat echt erg.
Je kunt je beroepen op je wettelijke recht op kosteloze vervanging. Daar kan de verkoper alleen onderuit als hij kan aantonen dat herstel veel goedkoper is. Bijvoorbeeld als er een stekketje los zit.

Gesloten