LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Acer Notebook

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
djenane
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mar 2008 22:14

Acer Notebook

Ongelezen bericht door djenane »

Hallo,
Ik heb op 6 januari 2008 bij Dixons een laptop (Acer) gekocht twv € 1.200. ong. 4 weken later begonnen de luidsprekers te kraken bij het afspelen van een film of muziek. Ben ik bij Dixons geweest om hem na te kijken, hebben ze iets met de software gedaan, dus geen gekraak meer maar thuis aangekomen doe ik de koptelefoon en haal ik de plus eruit is er geen geluid bij de boxen, laat ik het geluid via de boxen lopen en wil ik via de koptelefoon luisteren dan komt het geluid alleen via de boxen en/of andersom. ben ik weer geweest hebben de hele software opnieuw geinstalleerd. in de winkel ging alles goed kom ik thuis constateerde dat gekraak weer. ga ik weer naar de winkel willen ze het apparaat voor reparatie versturen terwijl ik nauwelijks het apparaat heb gebruikt. zelfs de folie zat er nog op. Ik was natuurlijk boos en probeerde een andere voor te krijgen ipv een gerepareerd toestel terugkrijgen. Als klant sta je zwak in je schoenen en weet je niet veel wat je rechten zijn. Graag of iemand hier zoiets heeft meegemaakt en of iemand mij kan vertellen hoe ik het anders moet aanpakken

Groetjes,

Anachawi

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Acer Notebook

Ongelezen bericht door BBCS »

Het is een hele vervelende situatie.

Maar de laptop is jouw eigendom en in beginsel is het logisch dat die dan wordt opgestuurd voor reparatie.

alfatrion
Berichten: 22052
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Acer Notebook

Ongelezen bericht door alfatrion »

Als klant sta je zwak in je schoenen en weet je niet veel wat je rechten zijn.
In een vergelijkbare topic in de zelfde rubriek heb ik uitgebreid uiteen gezet wat je rechten zijn.

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=58837

Guido01
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 okt 2005 00:09

Re: Acer Notebook

Ongelezen bericht door Guido01 »

in de winkel geld koop=koop dit houd in dat op het moment dat er een defect is, je de leverancier in de gelegenheid dient te stellen om dit binnen redelijk termijn op te lossen. de leverancier mag het produkt aan bieden aan de fabrikant voor reparatie. helaas voor jou is het defect wel in een zeer korte tijd ontstaan.

Gesloten