newmikey schreef:Michel86 schreef:
Volgens mij snapt niemand mij hier
Volgens mij klopt dat inderdaad wel.
De aanbieder op vakantieveilingen is berlinger-haus zelf. De set word AANGEBODEN ALS NIEUW. Dus als leverancier bied je toch gewoon garantie op de set, omruilen voor een nieuwe set moet dan ook helemaal geen probleem zijn.
Maar u snapt ook iets niet: de leverancier is vakantieveilingen. Dáár heeft u besteld en niet bij de pannenboer zèlf. Deze laatste heeft dus helemaal niets met u te maken. Vakantieveilingen is als verkoper keurig haar verplichtingen nagekomen.
Maar dan zit ik wel dagen zonder pannen aangezien ik de oude al weggegeven heb.
Maar het was geheel uw eigen keuze om uw pannen weg te geven nog vóór u de nieuwe binnen had, daar heeft noch vakantieveilingen, noch de producent van de pannen schuld aan.
U wilt gewoon het onderste uit de kan: bij de één kopen en bij de ander garantie - dat gaat 'm niet worden.
Nee ik wil helemaal niet het onderste uit de kan, ik zag op vakantieveilingen staan dat de hoofdaanbieder berlingerhaus is. Vakantieveilingen gaf dit zelf ook aan en telefonisch heeft die mevrouw ook gezegd dat deze set als nieuw verkocht worden ZONDER SCHADE.
Het gaat hier meer om een principe kwestie voor mij, vakantieveiling heeft inderdaad een 14 dagen retour garantie. Maar daar staat dit los van, want door het te retourneren heb ik niet deze pannenset.
De set word nogmaals als nieuw aangeboden en niet tweedehands of als tweede kans
En nee als consument ga ik er niet vanuit dat als een set als nieuw aangeboden word het als een tweede kansje verkocht word, wat ik ervoor betaald heb (€85,-).
Snap al die achterlijke reacties niet zo