LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welke garantieregels ?

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
bosse bol

Re: Welke garantieregels ?

Ongelezen bericht door bosse bol »

trebelski schreef:
Jolijn schreef: Ideetje?
Zodat een ieder die wil weten hoe HET nu zit met garantie, zich over deze discussie kan buigen en zelf kan bepalen met welk standpunt hij/zij het eens wil zijn.
Dat zou mooi zijn maar gaat helaas niet gebeuren. Dit gedoe speelt zich al af sinds 2007/2008 en stopt gewoon niet. Iedereen heeft zijn of haar standpunt ingenomen en het is al jarenlang een welles-nietes spelletje geworden( en dat van volwassen mensen :oops: ). Dit kan uitsluitend worden opgelost door ingrijpen van de moderator want tenslotte is deze hele discussie minimaal al 50 maal gevoerd en uit de hand gelopen.Ik ga daar niet alleen I'll be back! /BBCS de schuld van geven want tenslotte kan je het gezeur ook negeren.
Zou hier toch zeker de naam van alfatrion ook noemen want die doet net zo hard mee.Dat hij meer in het straatje schrijft van de meeste members wil
nog niet zeggen dat hij gelijk heeft.
Begrijp echter een ding niet, waar is het voor nodig om steeds BBCS te
noemen als hij nu I'll be back is.Een hint naar de moderator soms?
Nou dat vind ik een luizenstreek!

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

bosse bol

Er zijn nu eenmaal respondenten die dit forum als een platform voor hun illusies beschouwen.

Maxiem.

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

I'll be back! schreef:
angel1978 schreef:
Begrijp echter een ding niet, waar is het voor nodig om steeds BBCS te
nee hoor, niets hint..
I'll be back! IS BBCS en IS ikbenik..
Dat is geen hint naar de moderator ( dat kun je net zo goed rechtstreeks zeggen ) maar zorgt voor herkenbaarheid naar de lezers.. Deze kunnen dan zelf zoeken naar alle reacties van deze persoon en zo zien wat deze in het verleden allemaal nog meer heeft geschreven. Daar zijn dus ook alle leugens te vinden waaraan ik referreer.
Jij bent er alleen op uit om mij aan de schandpaal te kunnen nagelen.

Aan jou de vraag of je op een normale fatsoenlijke manier met elkaar kunt communiceren?

Jij blijft echt op de man af spelen, iets wat ik echt verafschuw. Doe normaal of reageer dan niet.
Jij bent hier niet de baas BBCS.
Je hebt het nu geprobeerd op het forum van TV Gelderland en op je eigen forum. Beiden zijn totaal geflopt.. Hoe je eigen gedrag is / was is overduidelijk terug te lezen als de zoekfunctie gebruikt wordt en gezocht wordt naar BBCS..

bosse bol

angel1978 schreef:
nee hoor, niets hint..
I'll be back! IS BBCS en IS ikbenik..

Jij bent hier niet de baas BBCS.
Je hebt het nu geprobeerd op het forum van TV Gelderland en op je eigen forum. Beiden zijn totaal geflopt.. Hoe je eigen gedrag is / was is overduidelijk terug te lezen als de zoekfunctie gebruikt wordt en gezocht wordt naar BBCS..
Nou noem nog even zijn echte naam en tevens zijn adres erbij dan weten
we tenminste alles van hem.
Hoef jouw berichten niet terug te lezen om te weten dat je gewoon een
stuk onbeschoft bent.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

trebelski schreef:
Jolijn schreef: Ideetje?
Zodat een ieder die wil weten hoe HET nu zit met garantie, zich over deze discussie kan buigen en zelf kan bepalen met welk standpunt hij/zij het eens wil zijn.
Dat zou mooi zijn maar gaat helaas niet gebeuren. Dit gedoe speelt zich al af sinds 2007/2008 en stopt gewoon niet. Iedereen heeft zijn of haar standpunt ingenomen en het is al jarenlang een welles-nietes spelletje geworden( en dat van volwassen mensen :oops: ). Dit kan uitsluitend worden opgelost door ingrijpen van de moderator want tenslotte is deze hele discussie minimaal al 50 maal gevoerd en uit de hand gelopen.
Gewoon hier een slotje op, sticky topic van maken, dan kan een mod alles wat daarna nog over garantie opgestart wordt, afkappen, verwijderen en verwijzen naar het sticky topic.

angel1978

Dat hoef ik niet te doen, dat heeft hij zelf al meermalen gedaan... Net als reclame voor zijn eigen toko.

Ik gebruik zijn echte naam in principe niet.
BBCS en ikbenik zijn echter gewoon forumnamen die hij zelf hiervoor gekozen heeft.

bosse bol

angel1978 schreef:
Dat hoef ik niet te doen, dat heeft hij zelf al meermalen gedaan... Net als reclame voor zijn eigen toko.

Ik gebruik zijn echte naam in principe niet.
BBCS en ikbenik zijn echter gewoon forumnamen die hij zelf hiervoor gekozen heeft.
angel 1978. Je liegt.

trebelski

Ongelezen bericht door trebelski »

bosse bol schreef: Begrijp echter een ding niet, waar is het voor nodig om steeds BBCS te
Dat is niet bedoeld om de moderator op de hoogte te brengen want die zijn echt niet achterlijk en weten dat allang. Wat wel speelt is dat de juiste forumnaam gewoon BBCS was/is waaronder ruim 6000 reacties staan, de naam I'll be back is gekozen om verder te kunnen op het forum na de ban.Vele bezoekers begrijpen er anders helemaal niets meer van. Nogmaals, niemand ( althans ik niet ) vind het nodig om I'll be back van het forum te krijgen, dat hij na een ban via een ander IP-nummer toch reageert moet hij zelf weten. Het gaat om de inhoud en niet om de personen.

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

trebelski schreef:
bosse bol schreef: Begrijp echter een ding niet, waar is het voor nodig om steeds BBCS te
Dat is niet bedoeld om de moderator op de hoogte te brengen want die zijn echt niet achterlijk en weten dat allang. Wat wel speelt is dat de juiste forumnaam gewoon BBCS was/is waaronder ruim 6000 reacties staan, de naam I'll be back is gekozen om verder te kunnen op het forum na de ban.Vele bezoekers begrijpen er anders helemaal niets meer van. Nogmaals, niemand ( althans ik niet ) vind het nodig om I'll be back van het forum te krijgen, dat hij na een ban via een ander IP-nummer toch reageert moet hij zelf weten. Het gaat om de inhoud en niet om de personen.
even een correctie,

bbcs heeft een ban op dit forum, hij is teruggekomen met een hoop bombarie onder zijn huidige naam. Hij gebruikt een programma waarmee hij op elk moment in kan loggen. Door dit programma kan hij niet door de mod's geweerd worden. Dus zit hij illigaal hier te posten.

I'll be back!

Ongelezen bericht door I'll be back! »

@puma73:
Zeg dan gewoon eerlijk dat je mij gewoon op wilt zien rotten.
bbcs heeft een ban op dit forum,
Dat zijn jouw zaken niet.

Hij gebruikt een programma waarmee hij op elk moment in kan loggen.
Op dit moment niet. Maar alsof ik de enige ben. En dat programma is gewoon een proxy, waarbij met een druk op de knop een andere IP-adres verkregen wordt. Gut, wat een drama.
Dus zit hij illigaal hier te posten.
Ook dat zijn niet jouw zaken.
Ik doe dat met een reden, en die zijn ook niet jouw zaken.
De ware reden heb ik hier op het forum aangegeven en voor de rest is het een zaak tussen de redactie en mij en heb jij er niets mee te maken.

puma73

I'll be back! schreef:@puma73:
Zeg dan gewoon eerlijk dat je mij gewoon op wilt zien rotten.
bbcs heeft een ban op dit forum,
Dat zijn jouw zaken niet.

Hij gebruikt een programma waarmee hij op elk moment in kan loggen.
Op dit moment niet. Maar alsof ik de enige ben. En dat programma is gewoon een proxy, waarbij met een druk op de knop een andere IP-adres verkregen wordt. Gut, wat een drama.
Dus zit hij illigaal hier te posten.
Ook dat zijn niet jouw zaken.
Ik doe dat met een reden, en die zijn ook niet jouw zaken.
De ware reden heb ik hier op het forum aangegeven en voor de rest is het een zaak tussen de redactie en mij en heb jij er niets mee te maken
.
Ik heb op dit forum ook wel eens een ban gehad, die heb ik netjes uitgezeten ZONDER illigaal met een ander nick terug te komen.

Jii laat hier zien welke mentaliteit jij hebt.

bosse bol

Er zijn op dit forum veel meer members met een permanente ban
die onder een andere naam weer terug zijn.
Voor de goede orde.Ben het met de meeste reacties van I'll be back aangaande
garantie's niet eens maar de reden van de ban die hij heeft vind ik je
reinste kolder en is mede veroorzaakt door meldingen van members die
het met hem oneens waren.Heb in zijn reactie's geen scheldwoorden of
wat dan ook gezien.En waarom er nu zo nodig op gewezen moet worden
dat hij onder een andere naam terug is is mij volkomen onduidelijk.

puma73

bosse bol schreef:Er zijn op dit forum veel meer members met een permanente ban
het met hem oneens waren
.Heb in zijn reactie's geen scheldwoorden of
Dat is wat BBCS aangeeft wat de reden van zijn ban is. Ik geloof BBCS niet op zijn blauwe ogen.

bosse bol

puma73 schreef:
bosse bol schreef:Er zijn op dit forum veel meer members met een permanente ban
het met hem oneens waren
.Heb in zijn reactie's geen scheldwoorden of
Dat is wat BBCS aangeeft wat de reden van zijn ban is. Ik geloof BBCS niet op zijn blauwe ogen.
Nee dat geef ik aan door zijn berichten te lezen.Hoe weet je trouwens dat hij blauwe ogen heeft?

I'll be back!

puma73 schreef: Ik heb op dit forum ook wel eens een ban gehad, die heb ik netjes uitgezeten ZONDER illigaal met een ander nick terug te komen.
Heb ik ook altijd gedaan. 1 keer niet, omdat ik het absoluut niet eens was met die ban en de reden van die ban. Als er twintig forumgebruikers "chatten" en ik krijg alleen vanwege chat een ban, ga ik daar echt niet mee akkoord.

Als ik door vijf forumgebruikers aan wordt gevallen en dat zij op de man afspelen, ik daarop een verweer geef en daardoor een ban krijg en de rest niet, respecteer ik die ban ook niet.

Als tien forumgebruikers offtopic gaan en mij persoonlijk aanvallen en op de man afspelen waarna ik daarop een verweer geef, ik als enige een ban krijg vanwege offtopic, respecteer ik dergelijke bans ook niet.

Als ik hier op het forum behoorlijk grof ben en echt zaken doe die niet kunnen, respecteer ik wel de ban, omdat ik dan fout zit.

De permanente ban respecteer ik niet en heb dat ook via de e-mail aan de redactie vermeld. Alleen krijg je daar geen antwoord op.

Is er wel eens een normale waarschuwing geweest? Nee! Gelijk een ban. Communicatie is zeer ver te zoeken.

puma73

je bent en blijft een zielig kereltje

trebelski

Ongelezen bericht door trebelski »

bosse bol schreef:maar de reden van de ban die hij heeft vind ik je
het met hem oneens waren.Heb in zijn reactie's geen scheldwoorden of
Hoe kan jij nu weten of de ban (mede) veroorzaakt werd door meldingen van wie dan ook? Ik zou de redenen van een (permanente?)ban niet weten maar in de 10 jaar dat ik op dit forum ben weet ik wel dat je die onmogelijk oploopt door meldingen alleen. De reden waarom vaste forumleden bij de nickname BBCS blijven plaatste ik al,6000+ reacties onder die naam zijn een voldoende reden om duidelijk te maken hoe de vork in de steel zit en heeft totaal niets met nare streken te maken. Ben zelf ook gewisseld van nickname ( was jor) en dat deed ik met medeweten van de moderator en zeker niet zonder reden en toch word deze naam nog genoemd en dan vooral door bezoekers die op 1of andere manier mijn reacties niet waarderen en dat mag.ik stop ermee, gaat offtopic en ik ben allang van mening dat een slotje op zijn plaats zou zijn maar wie ben ik. :mrgreen:

I'll be back!

De reden waarom vaste forumleden bij de nickname BBCS blijven plaatste ik al,6000+ reacties onder die naam zijn een voldoende reden om duidelijk te maken hoe de vork in de steel zit en heeft totaal niets met nare streken te maken.
Daar heb ik op zich geen problemen mee, maar sommige schrijven het wel op zo'n nare toon om wel degelijk aandacht bij de moderator te trekken om op die manier mij een ban te geven. En ja, er zijn helaas een paar van die lieden die dat doen.
Die hebben er toen voor gezorgd voor een ban en zij zullen niet rusten voordat ik hier weer een ban krijg. Zij dulden mij hier niet en stellen alles in het werk om mij hier te weren. Dat zijn ook de lieden die het hardste schreeuwen dat ik lieg en bedrieg.

Ben zelf ook gewisseld van nickname ( was jor) en dat deed ik met medeweten van de moderator en zeker niet zonder reden
Dat heb ik toentertijd ook gedaan.

I'll be back!

puma73 schreef:je bent en blijft een zielig kereltje
Hmm, voor kennisgeving aangenomen. :lol:

angel1978

angel 1978. Je liegt.
Tja, laat dat nu allemaal makkelijk te verifieren zijn door op BBCS te zoeken ;)

Overigens, je hebt geen idee waar BBCS voor staat ?

Kijk ook even waar menig plaatje staat waar BBCS gebruik van maakt op dit forum en je komt op de juiste site terecht ( en van wie zal die zijn ;) ).
Hoe kan jij nu weten of de ban (mede) veroorzaakt werd door meldingen van wie dan ook? Ik zou de redenen van een (permanente?)ban niet weten maar in de 10 jaar dat ik op dit forum ben weet ik wel dat je die onmogelijk oploopt door meldingen alleen.
Hier precies zo.. Ik heb ook geen idee waar de ban vandaan kwam.. Sterker nog, ik had het niet eens door, tot ik merkte dat het al wel heel lang erg stil was... Zal echter niet beweren dat ik er heel erg rauwig om was ;)
Heb ik ook altijd gedaan. 1 keer niet, omdat ik het absoluut niet eens was met die ban en de reden van die ban. Als er twintig forumgebruikers "chatten" en ik krijg alleen vanwege chat een ban, ga ik daar echt niet mee akkoord.
Dat is op menig forum waarop ik kom reden voor een levenslange ban en reden om alle daarna volgende nicks te weren en te verwijderen. Het is zo'n beetje het laagste gedrag dat je op een forum kan vertonen...
Als ik hier op het forum behoorlijk grof ben en echt zaken doe die niet kunnen, respecteer ik wel de ban, omdat ik dan fout zit.
Alleen op basis daarvan verdien je dus al tientallen bans... ( zie de nick: BBCS )

Gesloten