LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] EP daar kom je verder mee maar niet heus

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Bondje01

EP daar kom je verder mee maar niet heus

Ongelezen bericht door Bondje01 »

Mijn broer heeft een tijdje geleden (nu 2 a 3 maanden geleden zo uit mijn hoofd een decoder bij EP gekocht. Dan denk je uit een winkel moet wel goed zijn. Niet dus. 3 keer terug geweest we zouden een monteur krijgen die hem zou instellen. Die kreeg het niet voor elkaar, maar zei hij de volgende keer als je belt moet je zeggen dat je een nieuwe decoder hebt dan neem ik een nieuwe voor je mee. Dus hup naar de winkel decoder ingewisseld voor een nieuwe. Weer doet ie het niet. Dus weer terug. Weer haalt die verkoper een nieuwe uit de stellage en we gaan er mee naar huis in de hoop dat deze wel goed is (de winkel zit hier ongeveer 15 km vandaan). We komen thuis en pakken hem uit. We kwamen tot de conclusie dat we de eerste weer hadden die het niet deed. Dat kwam omdat we op de kabel van de stroomtoevoer 2 labels hadden geplakt om de kabels uit elkaar te kunnen houden. Maar goed toch maar kijken. Weer kregen we het niet voor elkaar. Weer naar de winkel en een nieuwe. Betrapt weer niet dus. Dus hup weer de monteur laten komen. Die kreeg de installatie nu wel gedaan. Nu 3 weken verder kunnen we weer terug. Weer hapert ie en soms heb je dagen geen tv. Leuke actie van EP maar hoezo komen we er verder mee?? Ik zou het niet weten alleen dat we hier enorm moe van worden. Het gaat niet over die 15 km. Maar wel dat mijn broer nu al 3 maanden geen tv heeft. Ja misschien dat hij inmiddels in die 3 maanden totaal 1 week tv heeft gehad maar mensen dit is toch te zot voor woorden. Je verwacht dat je bij een winkel een goed product koopt en geen fout product. Ja EP dit was echt een aanrader. Maar niet heus. Nooit problemen met hun gehad maar als je een product verkoopt moet je wel weten dat hij het doet en dan niet als je de 3e keer bij die winkel komt elke keer weer wisselen tussen 2 decoders waarvan je ze terug brengt omdat ze niet goed zijn. Hun werken ze dan dus schijnbaar weg terug in de stellage. Sorry maar is dit service van hun?? Wie kent dit ook?? En misschien ook bij dezelfde winkel?? Dus pas op met producten kopen bij de EP in Leerdam!!

kanovaarder

Re: EP daar kom je verder mee maar niet heus

Ongelezen bericht door kanovaarder »

EP-decoder?

Wat is dat?
Voor satelietontvangst?
Voor de kabel, voor Digitenne?

In die laatste twee gevallen hoeft het natuurlijk niet (alleen) die decoder te zijn.
(Wellicht zelfs een samenloop van omstandigheden = onder andere 1-e keer wel een goede decoder maar geen signaal.)

Grootvader

Bondje01

Re: EP daar kom je verder mee maar niet heus

Ongelezen bericht door Bondje01 »

Hoi

Het was een adimo. Dat is er 1 voor de schotel. De schotel was goed, maar die decoder dus niet, maar goed sta er gewoon versteld van dat ons dat niet 1 maar meerdere malen is gebeurd dat je dus hetzelfde kastje terug krijgt. Als je hem uit de doos haalt kun je zien dat er 2 labeltjes aan zitten. Dus als ze hem gemaakt hebben dan hadden ze dat er wel afgehaald, want ja wat als er een andere klant mee terug komt van u heeft mij een 2e hands gegeven??

Christina

Gesloten