Ik heb in januari dit jaar een g-star 3301 broek gekocht (€ 130,00 ) en we zijn ongeveer 2,5 maand verder en de gaten zitten erin.. Eerst trok ik zo een lipje waar je riem doorheen moet kapot maar gelijk ook echt een gat erin en is naast de zakken op de achterkant is de stof gewoon gescheurd en op de naad bij 't zitvlak is de stof ook gewoon aan het scheuren ik vind het echt niet normaal en normaal gooi ik al mijn spijkerbroeken gewoon in de droger maar deze niet en die andere gaan al minimaal 3 jaar mee..
Heb net een mail gestuurd naar de winkel waar ie vandaan komt dus ben benieuwd hoe ze zullen reageren, maar aan jullie reacties te lezen kunnen ze dus nog wel eens moeilijk gaan doen.
Volgens mij kan je nog beter een broek op de markt kopen ofzo voor 15 euro dan vind ik 't nog niet zo'n probleem als ie na een paar maanden kapot is, maar dit is echt te schandalig voor woorden.
Ik heb vorig jaar 3 broeken terug gestuurd naar Gstar. De broeken waren alle 3 binnen 4 maanden versleten. Gaten in het kruis en lusjes die uitgescheurd waren. De broeken kreeg ik terug met een hele vriendelijke brief dat ik voor de garantie bij mijn winkelier moest zijn. Deze kon echter niets voor mij doen omdat ik geen kassabonnen meer had.
In december wilde ik weer een nieuwe broek kopen en gaf bij de winkel aan dat ik geen Gstar broek meer wilde vanwege de slechte kwaliteit. Hij vertelde mij dat Gstar problemen had gehad met de kwaliteit van sommige spijkerbroeken maar dat dat nu verholpen is. Ik heb toen toch een nieuwe Gstar gekocht. Vorige maand zat er echter weer een slijtplek (gat) in de broek en heb ik hem teruggebracht naar de winkel. Ze hebben hem opgestuurd en ik moet even afwachten wat de reactie zal zijn. Wat de verkoopster wel aangaf is dat je Gstar-broeken niet te vaak moet wassen. Als je ze een paar dagen gedragen hebt moet je ze gewoon luchten...... Ik heb diverse broeken van allerlei merken die ik bijna allemaal even vaak was. Zelfs de allergoedkoopste broeken gaan jaren mee.
Vandaag een G Star Travis radar etc. teruggebracht nadat na vijf weken een gat ontstond bij de kontzak. De stof was zeer dun geworden. Nadere studie van de kledingkast: vier G Star broeken van de afgelopen drie/vier jaar met slijtage. Maar vijf weken spant de kroon.
Teruggebracht naar de Gstar Flagshipstore in Groningen en gelijk een nieuwe gekregen. Ja, te dunne stof was de reactie van de medewerker.
Het is overduidelijk dat de kwaliteit van de stof echt zeer slecht is. Ik heb nog Gstar broeken van een jaar of acht geleden die nog geen slijtplekje vertonen.
Ook ik heb de laatste jaren veel pech gehad met die g-star broeken, had meestal 3301 radar straight. Vorig jaar zomer kwam ik tot de conclusie dat ik 8 g-stars had versleten in nog géén jaar tijd. Ik vind het schandalig dat je zo'n broek amper 10x kan dragen/wassen en dat de gaten in de 'kruis' vallen gewoon door slijtage. Ik heb er nu nog vier van en gebruik ze nu als klusbroeken. Ging er vorig najaar mee terug naar o.a. Leads, liet het zien enzo. Uiteindelijk, enkele dagen later was de conclusie dat sommige van oudere collecties waren, ik had natuurlijk ook geen bonnen meer en dus nul op m'n rekest kreeg. Dan denk ik, je bent dan met 8 broeken zomaar 800 euri verder (incl. sommige g-stars afgeprijsd) maar hun geld absoluut niet waard geweest. Als consument sta je dan met de rug tegen de muur, je kunt nergens op verhalen...
Laatst gewijzigd door daan912 op 11 aug 2010 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.
kwaliteit is uitermate slecht en teruggelopen. kocht regelmatig shirts en andere kleding van g-star. maar de kwaliteit is echt slecht geworden, een shirt kost gemiddeld 40 euro is duur. maar wel mooi en in het verleden lange levensduur kleding van een 15 euro gaat tegenwoordig nog langer mee heb in het winterseizoen diverse shirts gekocht met mouwen en de opdruksels scheuren en laten los na paar keer dragen. ben terug gegaan en laten zien aan de winkelier en heeft contact gelegd met g-star en die zeggen dat het erbij hoor en het is rekbaar stof dus dat hoort erbij. beetje jammer word je gewoon pissig om en dat je gewoon 50 euro per stuk voor betaald en je de kwalitiet er wel mag van verwachten.
winkelier zei ook zal voortaan geen gstar meer kopen want kwaliteit is erg slecht en aftersales is ook slecht geregeld bij g-star
ben je lekker mee!!
Hoi het klopt idd wat hier allemaal op dit forum geschreven staat , ik koop al jaren jeans broeken van verschillende merken maar in 2010 begon het mij op te vallen dat mijn G-Star broeken snel versleten.
Ik ben toen in 2011 eens beter gaan opletten en idd in het kruis scheurt de broek onzettend snel heb er laats 2 moeten weg gooien had ze nog wel laten naaien maar scheurden er binnen een mnd helemaal uit.
had geen kassa bon meer dus kon toch niks meer doen.
maar vandaag ga ik terug na de winkel waar ik op 18-11-2012 een G-Star gs01 van €119,- heb gekocht en gisteren viel het mij op dat er in het kruis al een gaatje zit en de stof begint te scheuren .De broek is nu wel geteld een kleine 3 mnd oud en een keer of 3-4 x gewassen. ga dus mijn geld terug eisen of een nieuwe broek van goeie kwaliteit, denk dat ik terug overstap op diesel en Levi's want daar heb ik die problemen niet mee.hoop dat mede gedupeerde iets aan mijn bericht hebben gehad.