LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] G-Star jeans kwaliteit teruggelopen ??

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.

Vind jij ook dat de kwaliteit van G-Star is teruggelopen ?

Ja
17
81%
Nee
4
19%
 
Totaal aantal stemmen: 21

didrik
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jan 2012 17:14

Re: G-Star jeans kwaliteit teruggelopen ??

Ongelezen bericht door didrik »

kwaliteit is uitermate slecht en teruggelopen. kocht regelmatig shirts en andere kleding van g-star. maar de kwaliteit is echt slecht geworden, een shirt kost gemiddeld 40 euro is duur. maar wel mooi en in het verleden lange levensduur kleding van een 15 euro gaat tegenwoordig nog langer mee heb in het winterseizoen diverse shirts gekocht met mouwen en de opdruksels scheuren en laten los na paar keer dragen. ben terug gegaan en laten zien aan de winkelier en heeft contact gelegd met g-star en die zeggen dat het erbij hoor en het is rekbaar stof dus dat hoort erbij. beetje jammer word je gewoon pissig om en dat je gewoon 50 euro per stuk voor betaald en je de kwalitiet er wel mag van verwachten.
winkelier zei ook zal voortaan geen gstar meer kopen want kwaliteit is erg slecht en aftersales is ook slecht geregeld bij g-star
ben je lekker mee!! :evil: :evil:

johan66
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 jan 2012 17:28

Re: G-Star jeans kwaliteit teruggelopen ??

Ongelezen bericht door johan66 »

Ik dacht laatst ook even een goeie dure broek te kopen.
Niet voor het werk, voor andere gelegenheden.

3 maal gedragen, de stof is nu al zowat uitgerekt en mijn knieen zitten in de broek verwerkt. Gaat ook niet weer terug na het wassen.

nillis
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 feb 2013 09:56

Re: G-Star jeans kwaliteit teruggelopen ??

Ongelezen bericht door nillis »

Hoi het klopt idd wat hier allemaal op dit forum geschreven staat , ik koop al jaren jeans broeken van verschillende merken maar in 2010 begon het mij op te vallen dat mijn G-Star broeken snel versleten.

Ik ben toen in 2011 eens beter gaan opletten en idd in het kruis scheurt de broek onzettend snel heb er laats 2 moeten weg gooien had ze nog wel laten naaien maar scheurden er binnen een mnd helemaal uit.

had geen kassa bon meer dus kon toch niks meer doen.

maar vandaag ga ik terug na de winkel waar ik op 18-11-2012 een G-Star gs01 van €119,- heb gekocht en gisteren viel het mij op dat er in het kruis al een gaatje zit en de stof begint te scheuren .De broek is nu wel geteld een kleine 3 mnd oud en een keer of 3-4 x gewassen. ga dus mijn geld terug eisen of een nieuwe broek van goeie kwaliteit, denk dat ik terug overstap op diesel en Levi's want daar heb ik die problemen niet mee.hoop dat mede gedupeerde iets aan mijn bericht hebben gehad.

Gesloten